wtorek, 18 lutego 2014

Hej ! W ferie pojechałam na 2 tygodnie do Holandii ( uwielbiam ten kraj! ). Oczywiście nie odbyło się bez zakupowego szaleństwa. Ale tym razem na prawdę starałam się mało wydać ;) Dzisiejsza notka będzie o kosmetycznych nowościach zakupionych podczas ferii. Niektóre produkty już używam, dlatego pojawią się moje pierwsze spostrzeżenia co do nich. No to zaczynamy :


Essence, COLOUR FLASH Volume Mascara, 3 euro, Kruidvat

Jest to pierwszy produkt, który wypróbowałam tuż po przyjeździe do domu. Mówiąc bardzo szczerze : JUŻ TEN TUSZ UWIELBIAM ! Szczoteczka bardzo dobrze pokrywa rzęsy tuszem, oczy są wyraziste i na prawdę tusz trzyma się przez cały dzień. Przeglądając holenderskie gazety natrafiłam na reklamę kolorowych tuszów L'oreal Paris. Byłam ich bardzo ciekawa. W drogerii tusz L'oreala kosztował ok. 15 euro, dlatego postanowiłam znaleźć tańszy odpowiednik. Nie żałuję, że go wybrałam. Mam nadzieję, że będzie mi długo służył. O ile wiem to tusze Essence z tej serii pojawiły się/ pojawią się w Polsce.


Essence, Stay with me - longlasting lipgloss, Nr 11 Pretty Witty, 0,5 euro, Kruidvat

Bardzo nie lubię błyszczyków ze względu na ich konsystencję i zazwyczaj wybieram pomadki lub balsamy do ust. Ale jak zobaczyłam ten kolor i tą cenę to produkt od razu trafił do mojego koszyka. Błyszczyk ma dość fajny aplikator, bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie intensywność koloru po nałożeniu na usta ;) Niestety ( ale możliwe, że to tylko moje odczucie ) jego konsystencja jest okropna. Po nałożeniu czułam jakbym nałożyła tonę błyszczyku, a było to tylko jedno pociągnięcie. Mam nadzieję, że przekonam się do niego choćby ze wzg na kolor ;D



 Essence 3D- eyeshadow - Nr 05 irresistible blue sky, 0,5 euro, Kruidvat
Nr 06 irresistible mermaid kiss, 0,5 euro, Kruidvat

Cieni mam w domu mnóstwo, ale i tak bardzo chętnie kupuje następne ( jak to każda dziewczyna ) ;) Zakupiłam te cienie gdyż ich kolor jest intensywny i wydaje mi się trochę oryginalny. Często szukałam jasnego cienia by dopasować go do ciemnego i na odwrót. Tu na szczęście marka ułatwiła nam to zadanie. Cieni jeszcze nie używałam, gdyż nie miałam jeszcze okazji, ale obiecuję, że dam Wam znać jak się sprawdziły.



Essence Night Club - Nr 04 already midnight ?, 1,5 euro, Kruidvat

Kolejne cienie tym razem w postaci paletki. Kupiłam ją ze względu na kolory. Już od dawna poszukiwałam ciemniejszych cieni w dość atrakcyjnej cenie. Myślę, że ok.6zł za taką paletkę to cena wymarzona. Tak jak mówi nazwa, odcienie są dobrane tak, by można było stworzyć makijaż na imprezę w klubie, domówkę czy jakąś inną uroczystość. Już niedługo będzie okazja do wypróbowania i nie mogę się doczekać ;D

Etos, Quick Dry Nailpolish, 2 euro, Etos

Lakier z bardzo dobrze rozprowadzającym go pędzelkiem, który trzymał się u mnie na paznokciach przez 5 dni. Używam zazwyczaj lakierów w odcieniach czerwieni i różu, dlatego kupiłam go by mieć porównanie z innymi pozycjami, ale na rynku polskim. Po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona z jakości, koloru i wytrzymałości na paznokciach. 


MAX Make Up, Deep Berry i Terra, 2 za 1 euro, Action

Te pomadki stały się moim numerem 1 wśród produktów do ust ( chociaż są na równi z moją ukochaną Baby Lips Pink Punch ). Dodatkowo zawierają takie składniki jak aloes oraz niektóre witaminy. Szczerze mówiąc, myślałam, że za takie pieniądze to będą 'zwykłe' pomadki, które ledwo będą dawać kolor. I tu największe zaskoczenie - kolor utrzymywał się bardzo długo, był intensywny a usta były nawilżone. Pomadki spełniły moje najśmielsze oczekiwania, czerwona bardziej skradła moje serce, ale to już z sentymentu do tego koloru ;)

So me, BB Cream 5 in 1, Light, 3 euro, Action

Na krem BB czaiłam się już od dawna, gdyż nie używam podkładu w codziennym makijażu. Krem używam od 2 dni, ma idealną konsystencję, łatwo się rozprowadza na twarzy. Zawiera filtr SPF 15 chroniąc przed UV, co dobrze powinno się sprawdzić latem, jak i zimą. Jak na razie bardzo go polecam, choć wiem, że w Polsce jest on raczej niedostępny. 

To są chyba wszystkie nowości z mojej kosmetyczki, dokładniejsze oceny możliwe, że się pojawią po jakimś czasie stosowania. Uwielbiam przeceny w Kruidvacie, gdyż można tam znaleźć kosmetyki z nowych serii po banalnie niskich cenach. Serdecznie Was pozdrawiam ! ;*

PS. Mam teraz dużo nadrabiania zaległości w szkole, tak więc niektóre wpisy mogą pojawiać się z małym opóźnieniem. Jeżeli macie jakieś propozycje o czym zrobić posta to piszcie w komentarzach ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;*