poniedziałek, 10 lutego 2014

Witajcie ! Wracam do Was po prawie rocznej przerwie. Przez ten czas wiele się zmieniło, niektóre sprawy uległy całkowitej przemianie, choć nie zawsze na dobre. Jestem w bardzo ważnym momencie życia - za 37 dni będę obchodzić moje 18 urodziny ;D. Jest to czas ważnych decyzji dotyczących mojej przyszłości - czas zmian, które zamierzam wykonać ! Do bloga wracam gdyż lubiłam siadać wieczorami z kubkiem gorącej herbaty i pisać do Was i dla Was. Zmieniłam troszkę wygląd bloga oraz tematykę. Z racji tego, że używam wielu różnych kosmetyków (mam ich ogrom w szawce, a kolekcja stale się powiększa) postaram się Wam je zrecenzować czy też ocenić. Skomentuje także nowe kolekcje z wybiegów, ale także z sieciówek; opisze ciekawe miejsca, w których byłam czy też podam przepis na smaczne danie ;)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję, że znowu będziecie razem ze mną ;**




PS. Jutro pojawi się notka o pokazie Victorii Beckham na jesień 2014 podczas New York Fasion Week :*

1 komentarz:

  1. dziękuję Martyna :) cieszę się, że mój tekst przypadł Ci do gustu oraz, że zgadzamy się w kwestii pomocy innym (: do napisania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*