czwartek, 24 kwietnia 2014

#13 ŚWIĄTECZNY OUTFIT

Witajcie! Święta, święta ... i po świętach. Te 3 dni minęły mi bardzo szybko. Spotkałam prawie całą rodzinę, której nie widziałam od ponad roku. Ciekawych rzeczy z dzieciństwa można się dowiedzieć podczas takich spotkań ;) Lubię taki czas ... cisza, spokój, słońce. Wszystko wydaje się takie proste 600 kilometrów od domu.

Dzisiaj przed Wami mój świąteczny strój. Stwierdziłam, że postawię na elegancję i prostotę, gdyż najlepiej czuję się w takim zestawieniu ;*







bluzka - C&A
sweterek -  EDC
spodnie - Geisha Jeans
buty -Deichmann
 

11 komentarzy:

  1. jejku ale to ostatnie zdjęcie jest cudowne <3
    a co do ubioru to bardzo mi się podoba,
    szczególnie bluzka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula i narzutka ;) i super przystojniak na ost zdjęciu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądałaś ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko pięknie się komponuje :) śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne bransoletki i koszyla <3
    zapraszam do mnie www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakim aparatem robisz zdjęcia, bo mają świetną jakość? :D

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię lustrzanką Sony Alpha 230 :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja !
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*