sobota, 26 kwietnia 2014

#14 BALSAMY DO UST

Hej :* Dzisiaj zajmiemy się balsamami do ust. Ja trzymam je dosłownie wszędzie : w piórniku, kieszeni czy torebce. Pomadka jest bardzo ważnym elementem pielęgnacji ust - nawilża i ochrania je. Na rynku jest tysiące różnych pomadek - drogich, tanich, owocowych, bezbarwnych itd. Przy zakupie kierujemy się zazwyczaj ceną, opakowaniem, bierzemy też pod uwagę opinię innych ludzi. Tak naprawdę dopiero po kilkunastu próbach znajdujemy tą jedyną, wymarzoną pomadkę. Każda kobieta nie lubi monotoniczności, dlatego najlepiej mieć kilka pomadek przy czym każda będzie w innym miejscu ;) Przedstawiam moje TOP 3 produkty do ust oraz jeden, który mnie rozczarował ;)


BABY LIPS - według mnie jedne z najlepszych pomadek jakie używałam. Obecnie używam Pink Punch i jest to już moje drugie opakowanie. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia - świetne opakowanie, jakość i delikatny różowy odcień. Niektórzy uważają, że te pomadki są przereklamowane na blogach czy vlogach, ale według mnie każdy kto kupi chociaż jedną pomadkę z całej serii zostanie jej wierny na zawsze ;* To jest mój numer 1 ! Świetnie sprawdza się w codziennym makijażu, pięknie pachnie ... czego chcieć więcej ;) 



BEBE YOUNG CARE KLASYCZNA - Tą pomadkę mam już dość długo, bo cały czas ją gubiłam (sama nie wiem dlaczego) ;D Powiem tak, dobrze nawilża usta, ma bardzo delikatny zapach i ładnie podkreśla usta. Jest bezbarwna i bardzo wydajna ;) Polecam ją osobom, które nie lubią mocno pachnących pomadek oraz wysokich cen. 


ORGANIQUE LIP BALM - CHERRY CANDIES, COCONUT COOKIES -  Te błyszczyki dostałam od kuzynki na 18. Po prostu mnie zauroczyły, mają fajne pudełeczka, długo się trzymają na ustach i przede wszystkim chcesz je zjeść! Zapach jest intensywny i odzwierciedla nazwę/skład balsamu :) Ja na razie używam wersji wiśniowej i wszystkim bardzo ją polecam! Nie wiem jak jest z ceną, ale ja bym wydała na nie nawet ostatnie grosze ;) 



EVELINE EXTRA SOFT BIO SPF20 CLASSIC -  W moim przypadku ta pomadka się nie sprawdziła. Może i dobrze nawilża usta, ale pozostawia w buzi taki nie dobry posmak, który dość długo się utrzymuje. Zapach ma bardzo delikatny, posiada witaminy A i E, masło z aloesu. Moim zdaniem jest to typowa pomadka na zimę, gdyż już po pierwszej aplikacji pozostawia grubszą warstwę na ustach ;) 


A jakie są Wasze ulubione pomadki ? Może jeszcze polecicie mi jakieś do wypróbowania :) Pozdrawiam serdecznie ;*

 


9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten blog :> dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż :>
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim numerem 1 jest zdecydowanie Baby Lips. Uwielbiam każdą z nich, aczkolwiek Peach Kiss wolałabym bez błyszczących drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubie arbuzową z avonu. Kocham ten zapach, a poza tym świetny blog.
    zycieprzyjciele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Ja osobiście najbardziej lubię Eos :)

    Zapraszam do mnie na pierwszy post po przerwie w blogowaniu!
    http://angieee-blog.blogspot.com/2014/04/czesc-moi-kochani-wrociam-po-dosc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamierzam sobie zamówić Eos ;) szkoda, że nie są dostępne w Polsce.

      Usuń
  6. Ja mam z 20 pomadek do ust(nie przesadzając:D) także trzymam je wszędzie,haha
    fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :)dziekuje za obserwacje ,rowniez obserwuje :* buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. baby lips mam chyba 7 pomatek i są świetne ♥
    zapraszam do siebie
    alohaligacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*