niedziela, 27 kwietnia 2014

#15 BEZSENNOŚĆ I CHEMIA ;)

Hej :* Wy też nie możecie zasnąć ? Myśl, że muszę wstać jutro o 6.40 i znowu lecieć do tej szkoły jest dla mnie straszna. Ale jutro zapowiada się na prawdę ciekawy dzień, przyjeżdża do Nas z Torunia Centrum Chemii w Małej skali (Fanpage Centrum Chemii) ;) Ostatnio zajęcia były świetne, podpalaliśmy ławkę, niektórzy również ręce. Powiem tak, jest to bardzo fajne urozmaicenie zajęć z chemii. Czasami lepiej doświadczenie zobaczyć na żywo i samodzielnie je wykonać niż zobaczyć zdjęcie w podręczniku ;) Pozdrowienia i do następnego wpisu ;*


A na koniec zdjęcie z moją siostrą ;* Czy my naprawdę jesteśmy podobne ? ;)


3 komentarze:

  1. też bym chciała mieć taką chemię *o*
    troszkę jesteście podobne... troszkę ;*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. odrobinkę jesteście.. :D ja za to z moją siostrą różnimy się wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż ja miałam takie szczęście w szkole że może od 1 gimnazjum do 3 technikum miałam 5 doświadczeń na lekcji i to robionych przez nauczyciela gdzie my uczniowie nie mieliśmy dostępu.

    Zapraszam do mnie:
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*