wtorek, 29 kwietnia 2014

#16 COSMOGIRL

Witajcie ;) Niestety dzisiaj mam bardzo mało czasu, jutro ostatni dzień szkoły i ... sprawdzian z matmy rozszerzonej. Niestety jest z geometrii analitycznej ( czyt. okręgi, okręgi i koła :D ), dlatego jest to dla mnie przerażające. Teraz zrobiłam sobie króciutką przerwę, przeglądam nowe, majowe COSMOPOLITAN i piję kawę dla wzmocnienia ;)


Powiem Wam, że zaciekawiło mnie kilka tematów. Jest artykuł o 43 trikach urodowych, 17 rad jak zmienić swoje życie na lepsze i świetna sesja zdjęciowa Niny Agdal. Do tego jest też konkurs na 17 urodziny COSMO, w którym można wygrać m.in. bilety na koncert Justina Timberlake'a, zestawy świec Yankee Candle czy też zestawy kosmetyków ;)

Już na dniach pojawi się haul zakupowy, głównie kosmetyczny, gdyż trochę nowości się u mnie nazbierało ;) Na szczęście dla nas licealistów zaczyna się długi weekend i mamy wolne aż do następnego czwartku. Świetne uczucie, ale myśl, że to my na następny rok będziemy pisać maturę jest trochę ekscytująca jak i przerażająca! Powodzenia wszystkim maturzystom już dzisiaj - połamania długopisów ;* Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;*

11 komentarzy:

  1. Ale Ci super, że masz aż tyle wolnego ;o Ja mam tylko do poniedziałku. Zatem życzę miłego wypoczynku ;*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem coś o matmie ;*
    Ja też już nie mogę doczekać się kolejnego wolnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, jeśli chodzi o sprawdzian! Świetnie piszesz, obserwuję. :)
    PS. Kubek wygląda przeuroczo. ♥
    http://bloodyverone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję. Mam nadzieję, że jakoś dam radę ;*

      Usuń
  4. This post is so lovely <3
    Anyways, would you like to follow each other via GFC?
    Follow me and then i’ll follow you back instantly.

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. zalozysz konto na yt i bedziesz nagrywac filmiki ? chetnie zobacze tag z Twoja sis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem ;) na razie skupiam się na blogu.

      Usuń
  6. Uroczy kubek :) czekam na haul
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na okręgach i kołach :) Ładny kubek w sweterku...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz fajnie taka dluga majowka. Mam nadzieje ze wykorzystaszten czas jak najlepiej :*

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*