sobota, 5 kwietnia 2014

#3 TAG : 50 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE

Pomyślałam, że już na początku wypadałoby się trochę lepiej poznać, tak więc dzisiaj przed Wami TAG o mnie :) Na blogach są różne wersje tego typu tagów, mam dzisiaj więcej czasu, dlatego wybrałam ten dłuższy. No to zaczynajmy ;*

1. Jak masz na imię ?
Martyna

2. Kiedy masz urodziny ?
19 marca :)

3. Masz rodzeństwo ?
Taak, starszą kochaną siostrę :*

4. Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon i balsam do ust ;)

5. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie ?
Wydaje mi się, że zawsze chciałam być dziennikarką

6. Ulubiony sklep z ubraniami ?
Pimkie, C&A

7. Pijesz kawę ?
No pewnie z cukrem i dużą ilością mleka *.*

8. Co robisz o 24:00 ?
Jak jeszcze nie śpię to oglądam filmiki na YouTube

9. Często piszesz smsy ?
Dość często, na pewno wole napisać sms niż dzwonić

10. Do kogo się zwracasz, gdy jest Ci smutno ?
Mama albo siostra

11. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak, na oknie stoi różowa orchidea

12. Malujesz paznokcie ?
Oczywiście

13. Twoje największe marzenie ?
Chciałabym zwiedzić wszystkie europejskie stolice

14. Czego się boisz ?
Mam dziwną fobię, bo boję się zakonnic ( sama nie wiem czemu )

15. Zjadłabyś cytrynę ?
No pewnie, ale miny to były by zabójcze :D

16. Facebook vs Twitter ?
Facebook

17. Trzy ulubione strony internetowe ?
stylowi.pl ; weheartit.com ; Instagram

18. Ulubiona piosenka ?
James Arthur "Recovery" i Little Mix "Little Me"

19. Dużo śpisz ?
Ciągle za mało

20. Czytasz książki ?
Pewnie, jak tylko znajdę chwilkę wolnego czasu ;)

21. Czy masz drugie imię ?
Nie, ale z bierzmowania - Michalina

22. Masz skype-a ?
Nie mam

23. Ulubione jedzenie ?
Z potraw to pierogi ruskie, a z deserów babeczki czekoladowe

24. Co lubisz pić ?
Wodę niegazowaną i wszystkie rodzaje herbaty!

25. Ulubione perfumy ?
Diesel - Fuel for life

26. Jakich języków się uczysz ?
Obecnie angielskiego i francuskiego, w gimnazjum był jeszcze rosyjski

27. Ulubiony owoc ?
Nie potrafię wybrać, gdyż uwielbiam owoce - truskawki, arbuzy, jabłka, ananasy, borówki ...

28. Czego nie lubisz w ludziach ?
Nietolerancji, egoizmu i kłamstwa

29. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Zazwyczaj związane w kucyk albo koczek

30. Zbierasz coś ?
Ostatnio zbieram rzeczy do mojego "Wreck this journal"

31. Kolor ścian w pokoju ?
Beżowy

32. Czy masz chłopaka ?
Nie mam

33. Czego szukasz w drugiej osobie ?
Poczucia humoru, szczerości, zaufania

34. Ulubiony youtuber ?

35. Jaki masz telefon ?
Samsung Galaxy Young

36. Ile masz wzrostu ?
170 cm

37. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie ?
Siedziałam w szkole

38. Jaki kolor koszulki masz na sobie ?
Biały

39. Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Siostra

40. Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie ?
" Ok, zadzwoń jak skończysz :* "

41. Jakie masz teraz włączone strony ?
Blogger, Facebook

42. Masz jakieś przezwisko/ksywkę ?
Kilka mam, Asia jest bardzo kreatywna jeżeli o to chodzi ;*

43. Co lubisz robić ?
Biegać i spać

44. Ulubiona książka ?
Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku"

45. Ulubiony kolor ?
Biały i turkusowy

46. Czy skończyłaś liceum ?
Jeszcze nie :)

47. Lubisz jak robi Ci się zdjęcia ?
Wolę stać po drugiej stronie aparatu :)

48. Masz duży pokój ?
Nie, raczej jest on taki średni, ale jak dla mnie idealny 

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Powiem tak, najnudniejszy jest angielski

50. Ile w dzień szkoły zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Około 30 minut

Oto moje odpowiedzi na 50 pytań, mam nadzieję, że dowiedzieliście się kilku ciekawych rzeczy o mnie ;) Jeżeli na swoich blogach macie ten TAG to wklejajcie linki w komentarzach, a ja z chęcią je poczytam. Pozdrawiam i do następnego wpisu ;*

8 komentarzy:

  1. Bardzo Fajny tag :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogę użyczyć tych pytań i zrobić taki post?:)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że możesz ;) Czekam na posta :*

      Usuń
    2. dodam go za jakiś czas, dziękuję :)

      Usuń
  3. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    aloohaparadise.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag! Dużo można się o tobie dowiedzieć. ;) Myślę, że nie jeszcze raz tu wpadnę.

    Zapraszam do siebie: http://little-world-alex.blogspot.com/ Podoba ci się? Zaobserwuj! Sprawisz mi ogromną radość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog! Świetnie piszesz, Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. także uwielbiam babeczki czekoladowe;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*