wtorek, 8 kwietnia 2014

#5 BECAUSE I'M HAPPY...

Dzisiaj uświadomiłam sobie, że małe rzeczy sprawiają nam najwięcej radości! Niespodziewanie mój nastrój uległ całkowitej zmianie. W ostatnim czasie zdarzyło się wiele dobrych, jak i złych rzeczy, które w jakiś sposób wpłynęły na mnie i dodały mi odwagi. Cieszę się, że są wśród Nas ludzie, którzy potrafią wywołać na naszej twarzy uśmiech ;) Życie jest tylko jedno, dlatego trzeba z niego czerpać jak najwięcej póki jesteśmy młodzi i szaleni! Ściskam Was mocno, a już jutro wpis o "Wreck this journal" ;*




Na koniec muszę oczywiście pogratulować mojej kochanej Asi, która dzisiaj zdała na 100% teorię na prawko <3 Jestem z niej dumna!


2 komentarze:

  1. Świetny Post! Może Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja jeszcze dzisiaj się odwdzięczę juliavlogchannel.blogspot.com
    + poklikałabyś w linki i baner persunmall na moim blogu? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie piszesz :) podoba mi się tu :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/summertime-sedness.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*