środa, 9 kwietnia 2014

#6 WRECK THIS JOURNAL

Witajcie! Dzisiaj przed Wami opis książki "Wreck this journal" Keri Smith, o której usłyszałam na zagranicznym YouTubie . Pewnego wieczora, gdy przeglądałam zasoby YouTuba trafiłam na filmik o już 'zrobionej - zniszczonej' książce. Autorzy tych dzienników wykazali się wielką inwencją twórczą, tak że wyglądały one jak małe dzieła sztuki ;) Z czystej ciekawości poszukałam tej książki na allegro, nie była ona bardzo droga (kosztowała ok. 40 zł), dlatego od razu ją zamówiłam.


Autorka na każdej stronie zamieściła zadanie, które pozwoli zniszczyć książkę. Ta pozycja stała się bestsellerem w wielu krajach, w Polsce była wydana już jakiś czas temu, ale myślę, że dopiero teraz zdobędzie ona wielu fanów!



"Wreck this journal" jest książką, która zabija nudę i  pobudza wyobraźnię. Ma aż 224 strony czyli zapewni nam zabawę na dłuższy czas :) Oczywiście można zrobić wszystkie zadania w jeden dzień, ale czy to będzie zabawa? Książka jest po angielsku, więc przy okazji możemy poćwiczyć język. Moim zdaniem, fajnie jest ją robić z pomysłem i zaangażowaniem, tak by mieć pamiątkę ;D Usłyszałam, że ta książka staje się wizytówką właścicielki i właściwie się z tym zgadzam, bo na pewno nie będzie dwóch takich samych egzemplarzy ;*

A oto kilka przykładowych stron :

 Na jednej z pierwszych stron znajduje się instrukcja, która mówi nam :
1. Zabieraj książkę ze sobą w każde miejsce
2. Przestrzegaj instrukcji na każdej stronie
3. Kolejność niszczenia stron nie ma znaczenia
4. Instrukcje są otwarte na interpretacje
5. EKSPERYMENTUJ !

Wylej, wypluj swoją kawę na tą kartkę (ja rozlewałam kawę łyżeczką, żeby były ładne wzorki) ;)

Zapisz kartki jednym, tym samym słowem ;)

Poproś przyjaciela, by zrobił coś destruktywnego z tą stroną 

Zabierz książkę pod prysznic

Wypełnij stronę naklejkami z owoców

Rzucaj czymś w tą kartkę (ołówkiem, piłką zanurzoną w farbie) ;)

Po zakończeniu książki, zaadresuj ją do siebie ;)

Uważam, że ta książka jest dla wytrwałych, dlatego polecam ją i młodszym i starszym ;) To pewne, każdy przy jej tworzeniu będzie się świetnie bawić! Pozdrawiam ;*

16 komentarzy:

  1. Świetny blog,bardzo podoba mi się jego wygląd.
    Co do zeszytu-bardzo pomysłowe wykonanie.

    Zostaniesz obserwatorem jeżeli podoba Ci się blog?
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tej książce.Podobno jest bardzo fajna :)



    Zapraszam :) miło by mi było gdybyś zaobserwowała lub skomentowała :)
    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę zaopatrzyć się w tą książkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog ♪
    Na moim blogu rozdanie :) Do wylosowania nowiutki Instax :)
    juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha jaaka świetna ;D Pod koniec pewnie będzie ta książka strasznie sponiewierana ;P
    Obserwuję i liczę na to samo -> foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jejka jaka fajna ta książka! już się w niej zakochałam! hah. <3
    ciekawy blog!

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, nie słyszałam o niej wcześniej! Genialna, muszę ją mieć :) Uwielbiam takie kreatywne pomysły, ale podejrzewam, że sporej większości osób może się szybko znudzić :)
    _________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to genialne! Mam zamiar soebie zmaówić to od dawna ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wcześniej o niej i zachęca mnie do kupna :)

    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka genialna książka. Pierwszy raz ją widzę i już wiem co kupię przyjacielowi na urodziny! :D


    frediooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. Wow. Wow.
    Po trzykroć: wow.
    Ale to jest super! *o*
    Chciałoby się taką książkę mieć, oj, chciało...
    W sumie zawsze można sobie zrobić ;)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Martynka świetny blog !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*