wtorek, 15 kwietnia 2014

#9 ZAC EFRON I RODZINNY DOM ;)

Ta pogoda mnie wykończyła - deszcz, słońce, ciepło, zimno ... Choroba przyszła jak zwykle przed dniami wolnymi, czuję się okropnie i chce mi się tylko spać! Właśnie piszę dla Was posta z wielkim kubkiem gorącej herbaty, leżąc pod kołdrą i kocem ;) ale przynajmniej czuję, że żyję ;*
Dzisiejsza luźna notka będzie inspirowana obrazkami, które ostatnio znalazłam na weheartit.com . Oczywiście nie można zapomnieć o wspaniałym Zac'u Efronie, który odebrał statuetkę podczas gali MTV Movie Awards. Przed rozdaniem powiedział, że jak zdobędzie nagrodę to odbierze ją bez koszulki ;D. Zac wygrał pokonując Jennifer Aniston, Leonarda DiCaprio czy Chrisa Hemswortha. Po wejściu na scenę Rita Ora rozpięła mu koszulę, a aktor podziękował fanom pokazując swoje wysportowane ciało ;) No powiedzcie same, czy on nie jest seksowny?


Rodzinny dom to najważniejsze miejsce dla każdego człowieka, w którym możemy się czuć naprawdę swobodnie i bezpiecznie. Ja uwielbiam przychodzić do domu, rozmawiać z rodziną i jeść razem z nimi posiłek. Takie małe rzeczy budują w nas poczucie bliskości i przywiązania do rodziny. Bardzo się cieszę, że moja mama, jak i siostra są moimi przyjaciółkami, zawsze możemy ze sobą porozmawiać i razem rozwiązać jakiś problem. Takie rodzinne wsparcie bardzo pomaga w życiu, gdyż wiemy, że jak coś pójdzie nie tak, zawsze mamy do kogo i do czego wrócić ;)

 Na koniec moje dzisiejsze selfie :) Jeżeli spodobał Wam się blog zapraszam do zaobserwowania oraz zapraszam na mojego Instagrama - mkoszyk, pozdrawiam ;*


13 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia,ja też uwielbiam Zaca ;* i bardzo podoba mi się jak napisałaś o swojej rodzinie też uważam,że trzeba się cieszyć z takiego wsparcia ;D
    i na koniec świetny jest ten pierwszy obrazek właśnie chciałabym tak udekorować swoją ścianę w pokoju ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, kocham twojego bloga. Wygląd przecudny! Świetna notka, kocham twój sposób pisania ♥
    Skomentujesz moją nową notke? :3 ---- > NOTKAA ♥♥♥♥ + zaobserwujesz bloga? staram się o współprace z firmą. To dla mnie naprawdę ważne. Obiecuje że nie pożałujesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog ♥
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    ♥KLIK♥
    (jeśli mnie zaobserwujesz napisz w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę♥)

    OdpowiedzUsuń

  4. Fajny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :3 Zac ♥

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tej gali, ale coś tam o Zacu Efronie słyszałam ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyno, jesteś przeze mnie do Liebster Blog Award. Oczywiście możesz to zignorować...

    dream-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jejciu jakie mięśnie *_* zapraszam do mnie :)
    worldjulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WSZYSTKIEGO DOBREGO Z OKAZJI WIELKANOCY.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny z niego aktor;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zac jest na prawdę przystojny ;D

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjecie :D
    lubie go jako aktora :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*