środa, 2 kwietnia 2014

#1 MY SWEET 18 :*

Hej, hej :* Po małych wątpliwościach dotyczących prowadzenia tego bloga postanowiłam po opiniach i namowach kilku osób dodawać posty regularnie ;)

Powiem Wam, że przez ten miesiąc zmieniło się wiele. Najważniejszy jest fakt, że osiągnęłam wkońcu pełnoletność ! Tak, tak moje życie zmieniło się diametralnie hahaha :) Dużej imprezy dla znajomych nie robiłam, gdyż wolałam zaoszczędzić trochę pieniędzy na wakacje. Za to miałam kameralną, rodzinną osiemnastkę w restauracji. Bardzo cieszę się, że przyjęcie się udało. Była fajna atmosfera, dobre jedzenie i oczywiście muzyka, którą każdy dobrze zna ;) Następnego dnia poszłam z moimi kochanymi dziewczynami do Pokusy trochę nagrzeszyć :D Ale w moje urodziny wszystko było wybaczone. Uwielbiam taki beztroski czas , długie gadanie i lody. Byłam zachwycona gdy zobaczyłam tyle bukietów kwiatów - m.in. żółte i fioletowe tulipany, białe i czerowone róże. Dostałam również pierwszy samochód -czerwone BMW; żabę, która już zamieniła się w królewicza; deskę do krojenia ( pomysł mojej siostry :* ); błyszczyki oraz przepiękne bransoletki od dziewczyn ! Za każdy prezent jeszcze raz bardzo dziękuję! To były najlepsze urodziny ever <3

Dobra to będzie na tyle, pozdrawiam Was i do zobaczenia w kolejnym poście!












2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;*