czwartek, 1 maja 2014

#17 HAUL KOSMETYCZNY CZ.1

Witajcie :* Dzisiaj przed Wami haul kosmetyczny. Z racji tego, że nadchodzi lato postanowiłam zrobić małe zakupy kosmetyczne ;) Jest to pierwsza część, bo w poniedziałek jadę znowu na zakupy i na pewno zajdę do HEBE ;D Niektóre kosmetyki już wypróbowałam, dlatego napisze Wam jakie jest moje pierwsze wrażenie.

1. RADICAL Szampon regenerujący do włosów farbowanych i zniszczonych - FARMONA - Rossman ok. 9 zł

Moje włosy przez zimę strasznie się zniszczyły, zaczęły się rozdwajać i straciły blask. Stwierdziłam, że poszukam bardziej naturalnego i padło na niego. Jestem z niego bardzo zadowolona, kondycja włosów się poprawiła i teraz wyglądają na zdrowsze :)

2. TANGLE TEEZER - Allegro ok.35 zł z przesyłką
3. Gumka do włosów w kropki - 4 zł


Szczotkę kupiłam na wakacje, dlatego od razu po wypróbowaniu schowałam ją do pudełka ;) Uwielbiam włosy po przeczesaniu ich tą szczotką, są takie gładkie i miękkie. Na prawdę warto wydać więcej pieniędzy na lepszą szczotkę, bo to najbardziej odczuwają nasze włosy ;)

4. ALANTAN DERMOLINE - apteka ok. 9 zł

Używam go już od tygodnia i jak dla mnie jest bardzo dobry ;) Skóra jest nawilżona przez cały dzień i nie zwija mi się tak jak żółty Garnier HydroAdapt, którego po prostu nie polecam. Cena nie jest za wysoka, a krem jest bardzo dobry jakościowo.

5. SKIN SO SOFT - Dwufazowy olejek nawilżający - AVON 7 zł

Kupił mnie tym, że przepięknie pachnie i długo się ten zapach utrzymuje! Myślę, że świetnie się się sprawdzi latem na przykład po opalaniu ;)

6. Mleczko ochronne w sprayu SPF 15 - AVON 10 zł


7. Golden Rose matte nr 01 - stoisko Golden Rose 8 zł

Piękny kolor już po pierwszej warstwie, ale następnego dnia musiałam zrobić drugą, gdyż rano widziałam już małe uszczerbki. Mam nadzieję, że to tylko dla tego, że nie użyłam bazy ani utwardzacza ;)

8. Ultimate Lash Multimizer Black - CATRICE w Polsce ok. 20 zł, tata kupił mi w Holandii 2 takie mascary za 4 euro

Szczerze mówiąc, myślałam, że będzie lepsza. Dla moich rzęs nie najlepsza jest gruba szczoteczka, ale pomyślałam, ze to może wina poprzedniej mascary. Ta pozostawia czarne grudki na rzęsach i troszkę ciężko się rozprowadza. Ale miałam do niej jak na razie tylko dwa podejścia ... może za 3 razem mnie zachwyci?

9. Color Tattoo 24hr nr45 Infinite White -  MAYBELLINE ok. 24 zł

Bardzo chciałam go wypróbować i skorzystałam z przeceny w Rossmanie. Jest dobrze napigmentowany i myślę, że dobrze się sprawdzi jako baza pod makijaż ;)

10. Khol Kajal Eyeliner Snow Bunny 11A - MANHATTAN 16 zł

Białą kredkę używam praktycznie codziennie pod brwi i pod oczy. Fajnie rozświetla i nie jest tak mocno droga jak rozświetlacze ;)

To już na dzisiaj wszystko, mam nadzieję, że post Wam się spodobał ;) Jeżeli używaliście któregoś  kosmetyku to napiszcie jak się u Was sprawdził, pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z Golden Rose! A szczotkę mam w dwóch wersjach - normalnej i kompaktowej i bardzo sobie ja chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też rozdwajają się końcówki, dlatego muszę kupić sobie ten szampon, mam nadzieję, że mi pomoże :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*