piątek, 2 maja 2014

#18 OSIEMNASTKOWO

Hej ;* Jak tam mija majóweczka ? Szkoda, że pogoda się zepsuła, no ale zawsze tak jest złośliwość rzeczy martwych ;) Wczoraj byłam na 18 u Oli i była świetna zabawa. Jestem za tym, żeby urządzać takie małe imprezy osiemnastkowe. Jest wtedy kameralnie, z każdym można porozmawiać i panuje taki fajny klimat. Mówią, że po 18 czas leci coraz szybciej i to chyba prawda. Ja swoją miałam półtora miesiąca temu, a pamiętam jakby to było wczoraj ;) Każdy czeka na ten dzień, bo niby dowód, prawo jazdy czy na legalu alkohol. Tak, tak jest, ale w myśleniu i życiu codziennym nic się nie zmienia. Pamiętajcie to co zakazane smakuje najlepiej (oczywiście do złych rzeczy Was nie namawiam ;*)!
Ja nie robiłam dużej imprezy, zaprosiłam najbliższe mi osoby do kawiarni i spędziłyśmy miłe popołudnie. Nie chciałam na siłę robić imprezy, bo to się mijało z celem. Wolałam te pieniądze przeznaczyć na wakacje, teraz z perspektywy czasu, stwierdzam, że była to dobra decyzja ;) Fotorelacje z mojej rodzinnej osiemnastki macie kilkanaście postów dalej, także zapraszam ;)


Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj - będzie mi bardzo miło <3 Wstawiajcie linki do swoich blogów, z chęcią je odwiedzę.

6 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie, Zaobserwujesz?
    greetingfrompoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda czas leci co raz szybciej ja pamiętam jak bym miała je miesiąc temu a co się okazuje za miesiąc mam 19! To jest straszne ostatni rok będę mieć naście lat a później to czas już w ogóle będzie lecieć.

    Zapraszam do mnie:
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi jeszcze trochę brakuje do 18 ;p

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zdecydowanie wole spokojniejsze imprezy, grono najbliższych przyjaciół, takie imprezy są najlepsze :) ooo tak, czas po 18 szybko leci, jeszcze pamiętam gdy cieszyłam się ze swojej pełnoletności, a teraz 5 lat później tylko mogę to wszystko wspominać :)

    _________________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ;) Mi do 18 jeszcze trochę czasu brakuje ;D Takie małe imprezy są o wiele lepsze, w gronie najlepszych przyjaciół. Po co zapraszać nie wiadomo ile osób jak i tak z nikim nie zdąży się zbytnio porozmawiać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialabym miec 16 lat i sie zatrzymac na tym wieku Xd
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*