niedziela, 4 maja 2014

#19 ŁAGÓW I OUTFIT

Hej ;* jak szybko minęły te 3 dni. Wczoraj razem z Weroniką i jej chłopakiem Adrianem pojechaliśmy do Łagowa. Bardzo często tam jeździmy, ale tym razem postanowiliśmy być turystami ;D Łagów to mała miejscowość turystyczna, gdzie latem odbywa się m.in. Lubuskie Lato Filmowe. Weszliśmy na wieżę, pływaliśmy rowerkami i poszliśmy na przepyszne gofry.


Po tym jechaliśmy na imieniny, dlatego do biało - czarnego zestawu dodałam turkusowe trampki. Makijaż dopasowałam do turkusu na butach ;)


bluza - New Yorker
spodnie - C&A
trampki - DeeZee

5 komentarzy:

  1. bardzo ladne zdjecia, sliczna jestes :)
    u mnie nowy post, zaprsszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci blond włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    A zdjęcia cudne!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, od rana coś za mną chodzi ! już wiem co - GOFRY , niestety nie umiem robić -.-
    śliczne zdjęcia i ciekawy blog,

    zapraszam klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj jadłam gofry, ale takie domowej roboty - mniaam :D ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*