poniedziałek, 5 maja 2014

#20 SUNGLASSES

Hej :* Wczoraj zrobiłam zakup swojego życia - kupiłam sobie okulary przeciwsłoneczne w ... Biedronce! Kosztowały one aż 10 zł. Myślę, że wytrzymają kilka sezonów. Ja na co dzień noszę okulary, dlatego rzadko zakładam okulary przeciwsłoneczne. No ale każda kobieta musi mieć w swojej garderobie kilka par okularów. Podczas ostatnich wakacji siostra połamała moje ulubione oksy, ale już teraz nie jestem na nią zła :) Okulary mają matową oprawkę, a szkła są w kolorze pomarańczowo-żółto-różowym.

Już jutro pojawi się druga część haul zakupowego, gdyż dosłownie przed chwilą wróciłam z miasta. Niestety nie pojechałam do Zielonej Góry, dlatego nie odwiedziłam HEBE. Na szczęście w Świebodzinie jest Rossmann, Drogeria Natura i Dayli, pomogły mi wydać troszkę gotówki ;) Jeżeli macie do mnie jakieś pytania piszcie w komentarzach albo na asku, pozdrawiam ;*


Dziewczyny nie przegapcie promocji -49% w Rossmannie na pomadki, błyszczyki, konturówki i produkty do paznokci. Trwa ona od dzisiaj do 11 maja ;) Dzisiaj też jest ostatni dzień promocji w Drogerii Natura czyli -40% na kosmetyki do makijażu.

7 komentarzy:

  1. bardzo fajne okulary,też miałam kiedyś podobne tylko w troszkę innym kolorze i byłam z nich naprawdę zadowolona ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nosze normalnie okulary, dlatego raczej nie rozgladam sie za przeciwslonecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia. *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zdążyłam skorzystać z promocji w Rossmannie ;-*

    obserwacja za obserwację? ;-*
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja żałuje że nie mam blisko siebie rossmana :( ostatnio była takie promocje !:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne okulary, za taką cenę to naprawdę się opłacały. Masz rację, każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie chociaż jedną parę okularów, już nie wspomnę o kilku czy nawet kilkunastu :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER POST, JESTEŚ DOSKONAŁĄ BLOGERKĄ!
    OBS ZA OBS? DAJ ZNAĆ W KOM JAK ZAOBSERWUJESZ A ODWDZIĘCZYMY SIĘ!
    CLARRIEANDCARRIE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*