wtorek, 6 maja 2014

#21 NOWOŚCI KOSMETYCZNE CZ.2

Hej ;* Tak jak zapowiadałam dzisiaj druga część haula kosmetycznego. Będą to kosmetyki z Drogerii Natura, Rossmanna i jeden produkt z Dayli, które kupiłam wczoraj. Bez dłuższych wstępów, zaczynamy :)

DROGERIA NATURA :

1. ESSENCE - Blush up! 10 heat wave - po przecenie ok. 9 zł

Wybrałam go ze względu na pomarańczowo-różowy odcień. Jak dla mnie sprawdzi się na pewno w makijażach letnich i będzie się ładnie komponował na opalonej skórze :)

2.RIMMEL - Stay Matte 001 Transparent - po przecenie ok. 16 zł

Przegapiłam promocję w Rossmannie, dlatego kupiłam go w Naturze. Kupiłam go gdyż słyszałam o nim wiele dobrego. Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

3. ESSENCE - Color Arts multi tasker - po przecenie 4 zł

Jest to aplikator do nakładania pigmentów. Ma miękką silikonową końcówkę i może być też używany do mieszania różnych pigmentów.

DAYLI :

4. TOŁPA - Łagodny płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - po przecenie 10 zł

Słyszałam i czytałam o tej marce bardzo dużo pozytywnych opinii. Gdy zobaczyłam ten płyn przeceniony o połowę od razu go wzięłam do koszyka. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia, zmył makijaż bardzo szybko i starannie. Nie podrażnił mi oczu, jak to czasami bywa podczas pierwszego razu z nowym kosmetykiem. Zobaczymy jak będzie sobie dawał radę ;)

ROSSMANN:

5. RIMMEL - Lasting Finish by Kate nr 16 i nr 20 - po przecenie każda po ok. 10 zł

 Śliczne, piękne i cudowne kolory! Jedna bardziej na co dzień w kolorze ust, a druga już mocniejsza na większe wyjścia :) Od razu spodobały mi się te kolory i wiem, że na pewno będą często używane. Po pierwszych próbach zauważyłam, że wysuszają usta, ale coś za coś. Pomadek ochronnych do nawilżania mam dużo ;D

6. WIBO - Celebrity Nails Lacquer nr 2 My Charming i Matte Top Coat

Lakier pomarańczowy idealny na lato, w ogóle cała kolekcja tych lakierów ma niesamowite kolory :) Pomarańcze, róże, błękity jest to wielki plus! Kupiłam też lakier, który ze zwykłych lakierów robi efekt matowy.

To już koniec moich kosmetycznych zakupów. Kupiłam rzeczy, które mi się podobały i takie, które właśnie się kończą. Mam nadzieję, że haul Wam się spodobał. Komentujcie, obserwujcie i pytajcie ;*

4 komentarze:

  1. śliczne szminki,podobają mi się kolory lakierów :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne lakiery :))
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się róż do policzków :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszły zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*