środa, 7 maja 2014

#22 BEST FRIENDS

Hej! Dzisiejszy dzień był świetny, gdyż spotkałam się w końcu z moją przyjaciółką, która mieszka na stałe w Krakowie. Wcześniej chodziłyśmy razem do klasy w podstawówce, a w gimnazjum cały czas utrzymywałyśmy kontakt ;) Bardzo fajnie znać się z kimś tak długo i nadal się z nim dobrze dogadywać. Razem z Karoliną tworzymy bardzo zgraną paczkę. Szkoda, że Elsa przyjechała tylko na jeden dzień, ale wybieram się do niej na wakacje, więc troszkę czasu nadrobimy ;) Już jutro szkoła i kartkóweczka z przedsiębiorczości. Następne tygodnie są już zapełnione sprawdzianami, dlatego teraz będzie urwanie głowy. A teraz przed Wami kilka zdjęć z kamerki internetowej.





12 komentarzy:

  1. haha świetne zdjęcia!

    ~ zapraszam do mnie ~

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciele są tacy ważni! Ile radości nam dają! :)

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha Elsa na 3 jest magiem ognia :D Te zdjęcia są genialne, fajnie powychodziłyśmy :) K.

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s. Dziękuję Wam za ten dzień ♥ K.

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywne zdjęcia :)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah, super zdjęcia <3
    obs za obs? Zaobserwuj a zrobię to samo :*
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny i zadbany blog :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjaciele to najlepsze co może być ;)

    breaklungs.blogspot.com zapraszam również tutaj, jesli ci się coś spodoba, mam nadzieje ze zostaniesz ze mną na dłuzej ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*