piątek, 9 maja 2014

#23 GOLDEN ROSE

Hej :* Dzisiaj przed Wami moja dość długa recenzja kosmetyków firmy Golden Rose. Na wstępie zaznaczam, że post nie jest sponsorowany, a wszystkie produkty kupiłam lub dostałam :) Najbliższy autoryzowany punkt znajduje się w Focusie w Zielonej Górze, ale lakiery znalazłam też w małej drogerii.

Golden Rose jest mało znany w Polsce, a szkoda .. Produkty są bardzo dobre jakościowo, są wytrzymałe i można je kupić w przystępnych cenach. Moja przygoda z tą firmą zaczęła się od różowego lakieru Rich Color nr 07. Ten bardzo mnie zaskoczył - miał fajny pędzelek, dawał połysk, a jedna warstwa wystarczała na dobre pokrycie płytki paznokcia. Dużą zaletą jest szybkie schnięcie, choć z tym tez różnie bywa :) Gdy już po uszy zakochałam się w tym lakierze postanowiłam dokupić następne odcienie : Rich Color nr 16, Golden Rose nr 323 i Golden Rose nr 242.

Będąc w Zielonej Górze nie mogłam się oprzeć lakierom z kolekcji 3D Glaze, Carnival i Impression. Zdecydowałam się tylko na jeden lakier - Impression nr 16, ale już niedługo powiększę moją kolekcję ;) Lakier jest bardzo wydajny, świetnie wygląda na paznokciach pod jasnym jak i ciemnym lakierem. Jest to fajne urozmaicenie w wyglądzie płytki ;) Na zdjęciu jest tez moja nowa zdobycz czyli lakier matowy ;)

Zimą miałam bardzo zniszczone paznokcie, a płytka się rozdwajała. Pani w salonie poleciła mi olejek Nail Care Regenerating and hydrating oil do łamliwych paznokci. Powiem Wam szczerze, że nigdy nie wierzyłam w te wszystkie odżywki, ale ta zregenerowała moje paznokcie w 2 tygodnie. Dla pielęgnacji zalecane jest stosowanie raz w tygodniu, zaś dla terapii leczniczej codziennie. Bardzo go polecam wszystkim, którzy mają problemy z łamliwością paznokci i przebarwieniami.

Przejdźmy teraz do makijażu oka. Na gwiazdkę dostałam paletkę z 5 kolorami cieni Fashion Line nr 110. Jak mówi nazwa jest to profesjonalna paleta z cieniami perłowymi dająca długotrwały efekt. Powiem tak, używałam jej kilka razy, gdyż nie do wszystkiego pasują takie intensywne kolory. Razem z bazą wytrzymują cały dzień, mają dobrą pigmentacje i na prawdę bardzo ją polecam!

Do tego dostałam dwa pędzle: jeden podwójny do cieni oraz do różu. Pędzle jak dla mnie nie są idealne, bo w podobnej cenie można już kupić o wiele lepsze ;)

Z Golden Rose mam jeszcze dwa tusze. Jeden zdecydowanie polecam jest to transparentna mascara z multiwitaminą. Druga to Perfect Lashes Blue Mascara - po niej spodziewałam się czegoś więcej. Moim zdaniem kolorowe rzęsy to hit tej wiosny i lata. Jednak o wiele bardziej spodobał mi się tusz z firmy Essence.

Ostatnią rzeczą którą mam z firmy Golden Rose jest kosmetyczka. Można ją opisać dwoma słowami : mała czarna. Świetnie się sprawdza na krótkie wyjazdy ;)

To już wszystko, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca ;) Serdecznie polecam tą markę każdemu kto ceni dobrą jakość połączoną z dobrą ceną! Pozdrawiam serdecznie ;*

12 komentarzy:

  1. Kosmetyczka jest rewelacyjna ,bardzo mi się podoba :) Uwielbiam lakiery GR oraz pomadki z serii Velvet matt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery z tej firmy są dobre bo kiedyś miałam, a resze kosmetyków z tej firmy chyba nigdy nie widziałam :)
    http://world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z GR. Urocza kosmetyczka. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zostać moim czytelnikiem, a ja się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękny ten bordowy matt, <33 cudo!

    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery są śliczne ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się raczej nie maluję, jedynie paznokcie. Lakiery są świetne!
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne lakiery ♥

    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post , ja tez uwielbiam tą firme :)

    Nie mam zwyczaju tak robić ale koleżanka mnie bardzo poprosiła otóz zbiera punkty na shinyBox jesli jeszcze tego nie znasz to moze akurat Ty chcesz również jak ona zbierac punkty i za 100 punktow odebrac darmowe pudełko z kosmetykami tu zostawiam Ci link i wystarczy tylko jak zrobisz konto :)
    http://shinybox.pl/?ref=140bf1b

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*