poniedziałek, 12 maja 2014

#25 I WANT SUMMER

Hej! ♡  W końcu skończył się poniedziałek, najgorszy dzień w tygodniu . Dzisiaj miałam sprawdzian z chemii i prezentację z angielskiego. Myślę, że będzie dobrze, ale poszłam spać dopiero o 1:30. Takim sposobem nauczyłam się na te przedmioty, ale połowę dnia chciało mi się spać :D Zaczęłyśmy z dziewczynami dbać o formę, dlatego poszłyśmy biegać. Jesteśmy całe obolałe, ale szczęśliwe! Jutro mamy wolne, dlatego wybieram się do Zielonej Góry ;) Zakupy, kino to powinno mi pomóc się zrelaksować.




Nie mogę doczekać się już wakacji! Na szczęście zostało już tylko 46 dni :D Obóz już wybrany, inne opcje też zaplanowane zostało tylko wytrwać te niecałe 2 miesiące ;)  A jakie są Wasze plany na wakacje ?





9 komentarzy:

  1. Hej słodka;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Bardzo potrzebuje nowych obserwatorow, moge na Ciebie liczyc?:)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Odwdzięcze się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktywne życie :D ja nie mam samozaparcia na bieganie, ale chyba zaczne cwiczyc z mel b. :) dodałam do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wszyscy już potrzebujemy lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam z niecierpliwością na wakacje! I biegam w weekendy. Ale marzę, żeby mieć w końcu masę wolnego czasu i żeby było ciepłoo! <3

    +Obserwujemy? http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu ja też nie mogę się już doczekać wakacji ^o^ Też zaczęłam biegać ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post, zapraszam do nas! ;-)
    review-cousins.blogspot.com
    ps. obserwuję i liczę na rewanż :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę już lato ;D Też zaczęłam dbać o siebie ;3
    Mam prośbę poklikasz w linki przy Shenside? (;
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. super wpis :)

    http://szalonasandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*