piątek, 16 maja 2014

#27 ESSIE I NOWY CYKL NA BLOGU

Hej ;* Ale ten tydzień szybko zleciał, nawet nie zauważyłam kiedy. Dzisiaj przedstawie Wam moje pierwsze wrażenie po użyciu lakieru firmy ESSIE. Zawsze chciałam wypróbować te lakiery, ale nigdy nie chciałam wydawać tyle kasy na jeden lakier. Z pomocą wyszła mi na przeciw drogeria HEBE, gdyż podczas zakupów otrzymałam mini produkt tej marki.


Jest to błękitny lakier z błyszczącymi drobinkami o numerze 266 Naughty Nautical. Kolor jest przepiękny, w sam raz na lato, mi kojarzy się z czystym, niebieskim, gorącym morzem! ( tak, tak i znowu o wakacjach :* ). Po przyjeździe do domu od razu nałożyłam pierwszą warstwę lakieru na paznokcie. Zauważyłam, że lakier bardzo szybko wyschnął, nie zrobiły się na nim żadne odciski od pościeli czy też kartek. Pierwsza warstwa nie dała takiego mocnego efektu, ale było w miarę dobrze. Druga warstwa sprawiła, że zakochałam się w tym lakierze.


 Paznokcie pomalowane jedną warstwą lakieru ( pomalowane we wtorek, zdjęcie zrobione dzisiaj) :


Paznokcie pomalowane dwoma warstwami lakieru ( pomalowane w środę, zdjęcie zrobione dzisiaj) :


 Lakier jest na prawdę bardzo fajny, mam go na paznokciach już od 3 dni, a jeszcze nie widać na nim żadnych uszczerbków. Choć kosztuje troszkę dużo, to myślę, że warto zainwestować w tak dobry lakier.


A Wy używaliście lakierów tej marki? Jakie macie o nich zdanie? :*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapowiadam, że już niedługo na blogu pojawi się nowy cykl : WYWIADY Z BLOGERAMI. Na dniach pojawi się wywiad z vlogerką znaną pod pseudonimem MINDOFLAURA ( Kanał na YouTube ). Jeżeli macie jakiś ulubionych blogerów/vlogerów o których chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej to piszcie propozycje na dole ;* Pozdrawiam Was serdecznie.



6 komentarzy:

  1. Ciekawy kolorek. Jeszcze nie napotkałam lakierów z tej firmy. :)
    Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dużo znowu nie kosztuje, świetny kolor.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, kiedyś miałam podobny :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ obs za obs ? Jak tak to zacznij.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, nie miałam jeszcze ESSIE ale mam na nie wielką ochotę ♥

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor :>
    kilknij u mnie w linki sheinside i choies jesli mozesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*