niedziela, 18 maja 2014

#28 WYWIADY Z BLOGERAMI - MINDOFLAURA

Hej wszystkim! Dzisiaj przed Wami premierowy post z cyklu : Wywiady z blogerami. Pomyślałam, że to będzie ciekawe urozmaicenie na blogu i pomoże Wam bliżej poznać Waszych ulubionych blogerów/vlogerów ;)


Do pierwszego wywiadu zaprosiłam Laurę, która udostępnia swoje filmiki na kanale mindoflaura na YouTube ;) Laura ma 19 lat i mieszka w Poznaniu, prowadzi kanał o tematyce lifestyle. Na YouTube ma ponad 6 000 subskrypcji, na Instagramie obserwuje ją ok. 1 200 osób, a stronę na Facebook'u lubi 600 osób. Obejrzałam jej wszystkie filmiki i uważam, że ma szanse na zaistnienie w szerszym gronie odbiorców.
A oto miejsca gdzie możecie znaleźć Laurę :


Martyna : Pierwszy filmik opublikowałaś na YouTube 9 miesięcy temu. Czy przypuszczałaś, że zdobędziesz taką popularność ?
Laura : Nigdy w życiu! Pamiętam jak skakałam ze szczęścia kiedy miałam 100 subskrypcji. Teraz mam już prawie 6 tys. i jestem bardzo wdzięczna każdej osobie, która za subskrybowała mój kanał, albo obejrzała mój filmik.

M. : Co skłoniło Cię do nagrywania filmików?
L. : Inne vlogerki. Oglądałam dziewczyny na amerykańskim YouTube już od jakieś czasu i wydawało mi się, że to może być super zabawa i postanowiłam sama spróbować.

M. : Skąd czerpiesz inspiracje ?
L. : Od innych dziewczyn na youtubie, vlogerów, moich widzów i ludzi z życia codziennego.

M. : Jak radzisz sobie z popularnością ? Czy odczuwasz przejawy zazdrości ?
L. : Szczerze mówiąc nie odczuwam żadnej "popularności", a hejtami w ogóle się nie przejmuję. 

M. : Czy masz swoich ulubionych youtuberów ?
L. : Oglądam mnóstwo osób i nie mam takich ulubionych. To się ciągle zmienia.

M. : Co najbardziej lubisz w swoim życiu ?
L. : Moje psy!!!! :) 

M. : Czy samodzielny wyjazd do Stanów Zjednoczonych w wieku 16 lat wpłynął na Twoje życie ?
L. : Oczywiście! Na tyle sposobów, że nie da się tego opisać. Mam zamiar zrobić o tym filmik, więc tam wszystko opowiem :)

M. : Wzięłaś udział w sesji zdjęciowej dla marki SNOBO ( Fanpage marki SNOBO ). W jaki sposób udało Ci się dotrzeć do marki i jak przebiega Wasza współpraca ?
L. : Jest to firma mojej cioci. Ja pomagam im w sesjach zdjęciowych, a oni pomogli mi zorganizować rozdanie dla moich widzów.

M. : Jesteś bardzo fotogeniczna, czy myślałaś kiedyś o karierze modelki ?
L. : Dziękuję bardzo, ale w ogóle mnie to nie kręci.


M. : Wielkimi krokami nadchodzi lato, co Twoim zdaniem będzie modne w najbliższym sezonie ?
L. : Mnie moda nie bardzo interesuję, więc nie sądzę, żebym była odpowiednią osobą do wypowiadania się na ten temat.

M. : Jakie masz plany na wakacje ? Osobiście zazdroszczę Ci wyjazdu na koncert Justina Timberlake'a ;*
L. : Oprócz koncertu Justina Timberlake'a planuję jeszcze wyjazd na Orange Festival i do Anglii.

M. : Czy przeczytałabyś książkę opisującą Twoje życie do końca ?
L. : Nie, wolę niespodziankę. 

M. : Gdybym miała przyjechać do Poznania, jakie miejsca musiałabym odwiedzić/zobaczyć ?
L. : Stary Rynek, Termy Maltańskie oraz Stary Browar. To moje 3 ulubione miejsca :) 


Bardzo serdecznie dziękuję Laurze, że zechciała odpowiedzieć na kilka pytań ;* Mam nadzieję, że dalej będzie rozwijać się jako vlogerka, a liczba jej subskrybentów będzie stale rosła. 

Na dzisiaj to już wszystko, napiszcie na dole jacy są wasi ulubieni blogerzy/ vlogerzy ;) Pozdrawiam i całuję ;*

6 komentarzy:

  1. świetny wywiad! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post,ja też czerpię inspiracje i motywacje ze wszystkiego co mnie otacza :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy wywiad :)
    zapraszam do siebie na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wywiad ;)
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, życze powodzenia w dalszym prowadzeniu;) Mam prośbe, czy moglabys polikac w linki, ktore podalam w ostatniej notce? Potrzebuje tego, a Twoja pomoc będzie niezbędna;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*