środa, 21 maja 2014

#29 KSIĄŻKA DEMI LOVATO

Hej! Na początku chciałabym pogratulować mojej kochanej przyjaciółce Asi, która zdała dzisiaj egzamin na prawo jazdy! Teraz ludzie uważajcie na ulicach ;D


Dzisiaj przedstawię Wam książkę Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku". Demi Lovato to młoda piosenkarka, która walczyła z uzależnieniami, bulimią i depresją.Swoją historię opisywała w piosenkach oraz na Twitterze, gdzie otrzymywała wsparcie od ponad 17 milionów osób. Książka ma 416 stron i jest wydana w miękkiej oprawie. Autorka proponuje inspirujące cytaty na każdy dzień roku, opatrując je odpowiednimi komentarzami i stawiając cele do osiągnięcia. Książka powinna być przewodnikiem dla każdego czytelnika w drodze do szczęścia i wzmacniać go w dążeniu do celu.


Tą książkę mam już od marca i nie sądziłam, że będzie powoli zmieniać moje życie i nastawienie do świata. Na drugi dzień po kupieniu książki miałam propozycję robienia zdjęć na ślubie. Na początku nie chciałam się zgodzić, bo nigdy nie robiłam zdjęć w kościele, a poza tym ślub to najważniejszy dzień w życiu i nie chciałam tego zepsuć złymi zdjęciami. Rozmawiałam z mamą bardzo długo, aż wpadła na pomysł sprawdzenia co na ten dzień proponuje autorka książki. Same przekonałyśmy się, że cytat idealnie wpasował się do sytuacji.

Uważam, że książka jest świetna dla każdego! Warto wydać około 30 złotych, bo książka stanie się dla Was przewodnikiem na całe życie. Stosując się do cytatów Demi z dnia na dzień nasze życie staje się lepsze. ;*

Już jutro jadę na koncert Kamila Bednarka w ramach tegorocznych Bachanalii. Jeżeli jeszcze nie wiecie, jestem w nim totalnie zakochana i uwielbiam jego muzykę! To będzie już mój drugi koncert i nie mogę się już doczekać! Na pewno napiszę Wam post o jutrzejszym dniu i postaram się zrobić fotorelację. Pozdrawiam serdecznie ;*

1 komentarz:

  1. Nie czytałam tej książki,obecnie skupiam się na biografiach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*