sobota, 24 maja 2014

#30 WE ARE WHO WE ARE

Hej wszystkim ;* Jak Wam mija ten ostatni miesiąc szkoły? Wiem, że teraz dużo czasu trzeba poświęcić nauce, żeby skończyć rok szkolny bez żadnych przeszkód ;) Ja trzymam za Was mocno kciuki, mam nadzieję, że będziecie mieć swoje wymarzone świadectwa! Na szczęście w moich ocenach już się dużo nie zmieni, dlatego ja myślami już jestem na wakacjach ;*


Po czwartkowym koncercie jeszcze bardziej zakochałam się w Kamilu Bednarku. Jego moc i pozytywna energia na prawdę dodaje skrzydeł! Mimo tego, że mojego bloga czyta i obserwuje mało osób stwierdziłam, że warto robić to co sprawia nam przyjemność. Blog jest taką moją małą odskocznią od problemów życia codziennego i bardzo lubię do Wam pisać ;*


Myślałam, że dzisiaj porobię trochę zdjęć na bloga, ale niestety pogoda mi nie sprzyja. Odnalazłam na komputerze troszkę stare zdjęcia, ale stwierdziłam, że są dość fajne ;) Już niedługo zaczyna się sezon wakacyjny, dlatego przygotuję dla Was i dla siebie małe letnie wyzwanie. Co Wy o tym myślicie?

Pozdrawiam i całuję ;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;*