czwartek, 9 października 2014

#33 POST INFORMACYJNY

Hejka :* Na początku muszę Was ogromnie przeprosić za moją 3 miesięczną przerwę od pisania. Dostawałam od Was wiele wiadomości z pytaniami kiedy powrócę do blogowania. I oto właśnie jest szybko napisany post w przerwie pomiędzy lekcjami ;)


Pewnie jesteście ciekawi co się u mnie działo. No więc tak, przeżyłam NAJLEPSZE wakacje w życiu! Już od dawna marzyłam o dłuższym pobycie w Krakowie. Dzięki Elsie mogłam poczuć jego magię i klimat przez cały tydzień. Następnym przystankiem na mojej wakacyjnej mapie była Chorwacja. Obóz młodzieżowy na który pojechałam razem z Asią okazał się strzałem w dziesiątkę! Przepiękne miejsce, świetni ludzie i miła atmosfera - takich przygód się nie zapomina!


Niestety po wakacyjnym szaleństwie przyszedł czas na rozpoczęcie ostatniej, maturalnej klasy. Czasu mało, nauki ogrom, ale przecież każdy musi to przeżyć :) Ten rok to czas ważnych decyzji. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować postawione sobie cele.

Aaa i jeszcze jedna ważna zmiana ... w końcu przestałam być "wiecznym kursantem". Prawie 2 tygodnie temu zdałam egzamin na prawo jazdy i to za pierwszym podejściem! Niesamowita radość i niedowierzanie hahaha.
Tak jak już wspominałam mamy teraz bardzo dużo nauki, ale mam nadzieję, że uda mi się wrzucać chociaż 2 posty tygodniowo. Pozdrawiam Was i całuję, M. ♥


PS. Jakie posty chcielibyście czytać na moim blogu? Może macie jakieś pomysły? :*




2 komentarze:

  1. Ale super, cieszę się, że Kraków ci się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. <3 Też chcę do Krakowa! Gratulacje raz jeszcze za prawko, jutro idziemy odebrać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*