sobota, 11 października 2014

#34 MOJA PODRÓŻ PO KRAKOWIE

Kraków - najpiękniejsze miasto na ziemi! Mój zachwyt nad tym miejscem mogłabym opisywać godzinami. Uwielbiam te zabytki, magiczny klimat, miejscowych ludzi, tam nie przeszkadzają mi nawet tysiące turystów. Dzięki zaproszeniu Elsy, mogłam spędzić w Krakowie calutki tydzień. Był to czas codziennego zwiedzania, ale także wielu niespodziewanych przygód. Zobaczyłyśmy z bliska prezydenta Bronisława Komorowskiego, śpiewającego na krakowskim rynku, wzięłyśmy udział w Mszy Św. na Wawelu. W dniu naszego wyjazdu ulice Krakowa stały się trasą ostatniego etapu kolarskiego Tour de Pologne. Mogłyśmy na żywo kibicowac kolarzom, a także zobaczyć jak wygląda to wszystko od strony technicznej. Stwierdziłam, że najlepszym opisem tego miejsca będą zdjęcia, dlatego przygotowałam dla Was małą fotorelację ;* Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, pozdrawiam M.♥
















Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ;) Oczywiście zachęcam Was do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE, tam możecie być na bieżąco ;*

5 komentarzy:

  1. Raz byłam w Krakowie na wyciecze szkolnej w podstawówce. Teraz chciałabym pojechać jeszcze raz, spojrzeć na wszystko z doroślejszej perspektywy i nie gonić za przewodnikiem tylko wszystko spokojnie pooglądać, tak jak ty mogłaś. Zazdroszczę i pozdrawiam.
    Karna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tydzień był naprawdę wspaniały Marti i twoje zdjęcia są świetne <3
    ~E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę na taką wycieczkę po Krakowie! Zdjęcia jak zwykle przepiękne oddające urok tego cudownego, magicznego miejsca!

    P.S
    cieszę się, że powrocilas :)

    Pozdrawiam
    W. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo widzę moją ulubioną knajpkę żydowską na Kazmierzu !!!!<3 Super foty! Dżamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Super foty :) To miałaś przygody haha

    Pozdrawiam, K. ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*