środa, 15 października 2014

#36 LIFE IS BRUTAL

Jaka straszna pogoda przyszła do nas z zachodu! Przez nocną ulewę nie spałam prawie całą noc, dlatego przez połowę dnia byłam senna i nieobecna. Znowu ta jesienna chandra, kiedy chciałoby się tylko leżeć w łóżku i nic nie robić. U mnie jest to czas głębokich przemyśleń nad sensem życia. Ostatnimi czasy chyba zaczęłam się zmieniać wewnętrznie, bo zaczęłam patrzeć na różne sprawy z innej perspektywy. Cieszę się, że mam wsparcie od rodziny i znajomych. Wiem, że nie będą w stanie wskazać mi odpowiedniej drogi, ale na pewno pomogą w tzw. 'sytuacjach bez wyjścia'. Najważniejsze to myśleć pozytywnie, przecież po każdym pechowym dla nas okresie przychodzi czas radości ;)
 
Już niedługo na blogu kolejna odsłona z cyklu - Wywiady z blogerami ;) Mam nadzieję, że cieszycie się, że wróciłam na bloga. Postaram się na nim pozostać jak najdłużej! Pozdrawiam M. ;*

2 komentarze:

  1. SLICZNA CZAPECZKA , MASZ CUDOWNE WLOSY ZAZDRO TAKA POZYTYWNA :*
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE WYGRAJ SWETER Z FIRMA OASAP :) BEDZIE MI MILO JESLI WEZMIESZ UDZIAL
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*