sobota, 25 października 2014

#38 LAZY SATURDAY

Uwielbiam soboty! Jest to dla mnie dzień odpoczynku, kiedy mogę się totalnie wyciszyć i  zrelaksować. Nie trzeba rano wstawać, na szybkiego się pakować i lecieć do szkoły. Można dłużej poleżeć w ukochanym łóżku, sprawdzając aktualności na portalach społecznościowych i pijąc ciepłą herbatę. Mój pokój jest miejscem w którym czuję się bezpiecznie. Klimat tworzą w nim zdjęcia, które można spotkać na każdym kroku. Przypominają mi o dzieciństwie i bliskich mi osobach. Nad biurkiem wisi także korkowa tablica, która pełni funkcję motywacyjną i informacyjną. Ważne miejsce na tablicy zajmuje rysunek zamku, który jest pamiątką po moim dziadku. Popołudniowy czas zazwyczaj spędzam z kubkiem kawy, książką i aktualnym numerem czasopisma. Zapalam wtedy sobie kominek, z którego wydobywa się mój ulubiony owocowy zapach. Każdy powinien mieć taką chwilę dla siebie co najmniej raz w tygodniu, to dodaje energii do dalszego działania! Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam także jak najwięcej leniwych sobót, M. ;*

6 komentarzy:

  1. super post Marti, też uwielbiam takie dni - Kara

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh Marti ten post był niczym poezja! Uwielbiam każde twoje posty, bo są naprawdę szczere i nie jakieś takie wyssane z palca! Kontynuuj to, co robisz! ~E.

    OdpowiedzUsuń
  3. aż tak dobry masz kontakt z siostrą, że trzymasz ją nad łóżkiem? :D hehhe ja z mają to przez 10 minut nie możemy w spokoju się znieść :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a dzis lazy sunday :)
    mozesz kliknac u mnie w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram! I will support you right back, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*