poniedziałek, 10 listopada 2014

#40 HAUL ZAKUPOWY

Dzisiaj przedstawię Wam rzeczy, które niedawno kupiłam. Nie miałam dużych potrzeb ubraniowych, dlatego więcej kasy wydałam w drogeriach :) Chciałam trochę odświeżyć zawartość mojej kosmetyczki, więc kupiłam nowe produkty do przetestowania. Ale zacznijmy od części ubraniowej :

Sweterek z akrylu -  H&M
Bardzo przyjemny w dotyku, nieco dłuższy, w sam raz na zimowe dni ;)


Sportowe spodnie - ESMARA - Lidl
Uwielbiam te spodnie, świetnie wyglądają z białymi trampkami!


Naszyjniki - MEDICINE 
Pierścionki - H&M


Mgiełka i balsam do ciała Apple Blossom & Lavender - BATH AND BODY WORKS
Zapach świeży i owocowy, który przywołuje mi wspomnienia z wakacji :)


The Colossal Volum' Express SMOKY EYES - MAYBELLINE


Skin Match Blush 001 Rosy Pink - ASTOR


Terracotta Blush-on - GOLDEN ROSE
Stay Matte 001 Transparent - RIMMEL


Głęboko oczyszczający tonik - CLEAN & CLEAR
Maska peel-off z wyciągiem z granatu - FREEMAN ( holenderskie drogerie - KRUIDVAT )


Skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1 - EVELINE
Lakier do paznokci 220 FRENCH PINK - MY SECRET


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ;) Oczywiście zachęcam Was do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE, tam możecie być na bieżąco ;* Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. Spodnie Esmara i ja uwielbiam ;) A róż Astor prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. radzę uważać z odżywką Eveline, trzyma się ją maksymalnie 4 dni bodajże, zmywa i nakłada świeżą warstwę, w przeciwnym razie paznokcie strasznie żółkną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiedziałam o tym ;)

      Usuń
    2. Może też wywołać onycholizę albo wypalić zewnętrzną warstwę płytki paznokcia. Dlatego jakby tylko zaczęło się coś robić nieporządanego to odstaw ją ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*