środa, 3 grudnia 2014

#44 BLOGMAS: DZIEŃ ZE MNĄ

Hej! Dzisiaj przed Wami fotograficzny reportaż z mojego (nie)zwykłego dnia. Na szczęście miałam dzisiaj tylko 4 lekcje, odrobiłam wszystko zaraz po przyjściu do domu, a po poludniu mogłam się wybrać do kina na film "Głupi i głupszy BARDZIEJ" z Karoliną. Dzisiaj też odebrałam moje zamówienie ze strony COCOLITA.PL, więc spodziewajcie się niedługo notki :) Przy okazji mam do Was kilka pytań: czy macie jakieś propozycje postów? Na jakie czekacie? Coś byście zmienili na blogu?  Na odpowiedzi na nie bardzo mi zależy, gdyż chciałabym trafić w gusta moich czytelników.Pozdrawiam, M ♥







4 komentarze:

  1. Jesteś pewna, że miałaś tylko 4 lekcje? HAHAHAHA, Ten film był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak wrażenia po filmie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Film bardzo fajny, ale myślałam, że będzie więcej śmiechu podczas oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro tak dbasz o wyglad to czemu masz takie brwi? moze czas sie nimi zajac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*