czwartek, 4 grudnia 2014

#45 BLOGMAS: CZY WOLAŁABYŚ...?




1. Czy wolałabyś stracić wsystkie swoje mascary, pomadki i błyszczyki czy paletki i cienie do oczu?

Odpowiedź chyba jest oczywista! W życiu nie oddałabym moich pomadek i mascary, poza tym to one najczęściej tworzą mój makijaż. Czarna mascara w zupełności wystarcza mi do podkreślenia oka ;)

2. Jeśli miałabyś 10000 zł na wydanie, czy wolałabyś kupić ubrania czy kometyki do makijażu?

Myślę, że wydałabym je na ubrania. Zawartość mojej kosmetyczki na razie mi wystarcza, a problem ubioru zawsze pozostaje ( no bo która dziewczyna nie staje przed szafą i nie mówi "Znowu nie mam w co się ubrać " ) :D

3. Czy wolałabyś mieć ciemny czy jasny lakier na paznokciach przez cały rok?

Tak na prawdę przez cały rok noszę jasne kolory na paznokciach, także wybieram drugą opcję ;)

4. Czy wolałabyś żyć bez makijażu czy bez pomalowanych paznokci?

Wolałabym żyć bez pomalowanych paznokci, bo zadbane dloni i paznokcie nawet bez lakieru wyglądają dobrze.

5. Czy wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

To jest jedno z trudniejszych pytań. Ale wolałabym mieć raczej źle obcięte, gdyż moje włosy bardzo szybko rosną i daloby się je związaćw jakiś kucyk czy koczek ;) Z kolorem jest jednak troszkę gorzej, bo już po pierwszej koloryzacji włosów nie można wrócić do naturalnego odcienia ;)

6. Czy wolałabyś zgolić głowę czy nigdy nie móc obciąć włosów?

Wolałabym nigdy nie móc obciąć włosów, ponieważ (może to dziwnie zabrzmi) uwielbiam swoje włosy ♥ Wiadomo z czasem mogłyby zacząć przeszkadzać, no ale od czego są warkocze, koczki i inne fajne rzeczy do robienia na głowie :D


Pozdrawiam, M ♥

1 komentarz:

  1. o ja jakie bardzo damskie pytania :p fajny post

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*