sobota, 6 grudnia 2014

#47 BLOGMAS: COCOLITA.PL

Każdy czeka na ten magiczny dzień - 6 grudnia, gdy okaże się czy był grzeczny przez cały rok i czy Św. Mikołaj przyniesie mu jakiś drobny prezent ;) Mam nadzieję, że dostaliście swoje wymarzone prezenty, bo wiem, że niektórzy dostają właśnie dzisiaj prezenty a nie znajdują ich pod choinką.

W dzisiejszym poście pokaże Wam zamówienie ze strony COCOLITA.PL. Oferta tej drogerii internetowej jest na prawdę duża i można znaleźć perełki w bardzo rozsądnych cenach. Moje zamówienie jest w większej części prezentowe, ale osoba, która to dostanie pomagała mi wybierać rzeczy, także wiem, że podarunek będzie w pełni trafny ;* Od firmy Cocolita dostałam również w prezencie paletkę pomadek ze Sleeka za co bardzo dziękuję ;) No to zaczynajmy :

Pierwszym produktem z zamówienia jest paletka z MakeUp Revolution "Welcome to the pleasure". Jest w niej 18 cieni - 6 matowych i 12 błyszczących, każdy z nich ma także swoją nazwę np. Moving On, Love Your Body. Opakowanie jest solidnie zrobione i na pewno długo posłuży nowej właścicielce.


Do tego zamówiłam pędzelek z HAKURO H77. Jest to bardzo uniwersalny pędzel wykorzystywany do makijażu oka. Świetnie nadaje się do nakładania i rozcierania cieni. Posiadam również pędzel do różu H24 i jestem w nim zakochana, jest bardzo miękki, łatwo rozprowadza się nim kosmetyk. Praca z tymi pędzlami to sama przyjemność ;)


Makijaż oka musi się długo trzymać, dlatego do pędzla i paletki zamówiłam bazę pod cienie firmy E.L.F. 


Gdy zobaczyłam, że pomadki z MakeUp Revolution kosztują 5 zł to po prostu oszalałam :D Ale na próbę zamówiłam tylko jedną wpadającą w fioletowy odcień. Oczywiście od razu ją wypróbowałam, a jak wygląda możecie zobaczyć na zdjęciu w poprzedniej notce - razem z siostrą mamy ją na ustach.


Ostatnim produktem jaki Wam pokażę jest paletka ze Sleeka, którą dostałam do przetestowania. Są w niej 4 kolory, które mają świetne nazwy: Love Me, Desire Me, Miss Me, Kiss Me. Czyż one nie zachęcają do użycia? Dam Wam znać jak się spiszą ;)


Na dzisiaj to już wszystko, dziękuję za to, że jesteście i nadal zapraszam do wypełnienia ANKIETY ;*. Pozdrawiam, M ;*

3 komentarze:

  1. fajnie wyglądają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki pierwsza klasa i ta pomadka cuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. you are so cute :)

    i like first pallete :)
    and i am following you via gfc :D

    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*