niedziela, 14 grudnia 2014

#54 BLOGMAS: MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ

Uwierzcie lub nie, ale byłam jedną z osób które nie wierzyły w wygraną w konkursach SMSowych w gazetach. Często wysyłałam odpowiedzi jednak bez żadnego skutku. Bardzo się ucieszyłam gdy dostałam wiadomość o wygranej sesji zdjęciowej w konkursie urodzinowym gazety JOY. Na zrealizowanie wygranej musiałam trochę poczekać, ale warto było. Jeżeli śledzicie mojego bloga to wiecie, że pod koniec października byłam w Warszawie. Tam właśnie odbyła się sesja, było bardzo sympatycznie i profesjonalnie. Przygoda jaką każdy mógłby sobie wymarzyć. Efektem tego spotkania są zdjęcia, które zobaczycie poniżej. Namawiam wszystkich do brania udziału w różnych konkursach, nigdy nie wiadomo kiedy uśmiechnie się do Was los. Pozdrawiam, M. ♥










Fotograf : Marcin Klaban
Make-up/ fryzura : Dorota Kumosińska
Stylistka : Aga Szymczak

Przy okazji powodzenia dla maturzystów, którzy w tym tygodniu piszą maturę próbną - połamania długopisów ;*

3 komentarze:

  1. Zdjęcia są śliczne, mega profesjonalizm!

    Ojj taka sesja to marzenie nie jednej dziewczyny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/people-always-leave.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze, świetne zdjęcia wyszły! Piękna modelka, piękne zdjęcia ;) Lecz można też nie tyle co liczyć na szczęście a samemu coś zrobić w kierunku marzeń :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*