poniedziałek, 15 grudnia 2014

#55 BLOGMAS: CIEPŁO WRÓĆ

Nie lubię tego okresu w ciągu roku. Wychodzę z domu jest ciemno, jak wracam zaczyna się już ściemniać. I kiedy tu żyć haha. Ta pogoda jest strasznie męcząca - cały czas chce się spać albo leżeć plackiem i nic nie robić. A tu w tym tygodniu próbne matury :D Dzisiejszego egzaminu z polskiego nie będę komentować, ale nawet 'logiczne myślenie' tutaj nie pomoże. Mam nadzieję, że nadrobię trochę punktów na rozprawce :D Jutro matematyka niby powinno mi to pójść dobrze, no ale nigdy nie wiadomo co CKE wymyśliło.




Zostało 13 dni do Świąt, zapowiadają 9 stopni w dniu wigili i kończy się sen o magicznych, białych świętach. Niedługo koniec roku, czas podsumowań, refleksji i nowych postanowień na kolejny rok. Ale ten temat porusze w innym poście, dzisiaj już kończę, życzę łatwej maturki. Pozdrawiam, M.♥


2 komentarze:

  1. zazdroszcze zimowej aury za toba :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tamtym tygodniu miałam próbny egzamin gimnazjalny..... eh. Również niektórych nie będę komentować. Stres mnie zjadł. Świetny blog-Obserwuję i zapraszam do siebie. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*