czwartek, 18 grudnia 2014

#56 BLOGMAS: ŚWIĘTA SIĘ ZBLIŻAJĄ!

Na szczęście już jesteśmy po próbnych maturach. CKE bardzo się postarało, żeby dużo osób ich nie zdało. Rozszerzona chemia była bardzo trudna, większość zadań była z chemii organicznej, którą dopiero zaczęliśmy przerabiać. Już od jutra zaczynamy przerwę świąteczną, która będzie trwała aż 18 dni. Będzie to czas odpoczynku z rodziną, ale w moim przypadku także będę musiała znaleźć chwile na powtórki. Powoli nasze mieszkanie zyskuje świąteczny charakter. Nowe ozdoby choinkowe już czekają na drzewko, które pojawi się prawdopodobnie w sobotę. Ubieranie choinki to chyba moje ulubione zajęcie, bo jak już jest w domu to czuć ten klimat Świąt ;) Wypisałam z mamą także kartki świąteczne i mam nadzieję, że dojdą przed Gwiazdką! Prezenty kupione i czekają na zapakowanie ;) A jak Wam idzie przygotowanie do Świąt? Pozdrawiam, M.♥














4 komentarze:

  1. Bardzo ładne ozdoby! Ja już mam choinkę :P
    ~E.

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam już choinke! fajny wpis <3 a co do matur to prawda, szczególnie matma ahah

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie ten rok zlecial we wloszech mamy choinke od 8 grudnia ale szybko rozbieramy bo 6 grudnia :( a szkoda
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też cieszę się, że przerwa świąteczna będzie taka długa! :)
    Super zdjęcia, uwielbiam przystrajać świątecznie mieszkanie! ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*