sobota, 20 grudnia 2014

#58 BLOGMAS: PRZYJAŹŃ DAMSKO-MĘSKA

Po obejrzeniu filmu "Love, Rosie" naszła mnie taka refleksja - czy istnieje prawdziwa przyjaźń damsko-męska?


"Love, Rosie” to wzruszającą opowieść o szukaniu miłości i własnej recepty na szczęście, o zabawnych nieporozumieniach i poważnych zaniedbaniach, które oddalają ludzi od siebie. Film opowiada historię dwojga ludzi - Rosie i Alexa, którzy przyjaźnią się od dzieciństwa. Planują razem naukę na jednym z uniwersytetów w USA.Wszystko przewraca się do góry nogami, kiedy po szalonej nocy z najpopularniejszym chłopakiem w szkole Rosie odkrywa, że jest w ciąży. Mimo wszystko, namawia Alexa do wyjazdu, a sama przygotowuje się do macierzyństwa. Gdy Alex wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile. Po urodzeniu Katie, Rosie podporządkowuje jej życie, przestaje gonić za swoimi marzeniami. Większość filmu jest więc historią tego, jak mijają się ich życiowe ścieżki. Droga do ich związku jest bardzo skomplikowana i dużo muszą przejść, żeby los ich znowu połączył tak jak w dzieciństwie. 


Nie jest to film z górnej półki, ale zachwyciła mnie gra głównych aktorów. Przez cały czas trwania filmu wierzymy, że ich miłość jest prawdziwa, a nie wymyślona na potrzeby filmu. Lily Collins i Sam Claflin zrobili kawał dobrej roboty i tak na prawdę to oni i tworzona przez nich rzeczywistość skradła serca widzów na całym świecie. Muzyka przyjemna dla ucha i dobrze dobrana do sytuacji. Siedząc w kinie słyszałam czasami teksty typu 'Płaczesz?', 'Ale pięknie!','Ale on jest głupi' . Sama miałam ściśnięte gardło i muszę przyznać, że "Love, Rosie" jest jedną z lepszych komedii romantycznych, które obejrzałam w tym roku ;) Cóż, chyba każda dziewczyna lubi czasem pooglądać historie, które zawsze zdarzają się w filmach, a bardzo rzadko w życiu. 

Polecam Wam ten film, jest idealny na zimowy wieczór ;) Myślę, że znajdziecie w nim odpowiedź na wyżej umieszczone pytanie. Pozdrawiam, M. ;*

5 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda ten film... hmm obejrzę se kiedyś! Dzięki za fajny opis filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie oglądałam ale kupiłam sobie ostatnio książkę :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie widziałam dziś w kinie plakat. Właściwie chętnie bym go obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, masz naprawdę fajny blog zarówno zawartość jak i wygląd!

    http://lazzypizza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę i obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*