poniedziałek, 22 grudnia 2014

#59 BLOGMAS: CHRISTMAS TAG

Pisząc tego posta w domu unosi się zapach piernika, w kuchni przygotowujemy potrawy, a choinka pięknie świeci w dużym pokoju. I jak tu nie kochać świąt? ;) Dzisiaj razem z moim 'reniferem' Karoliną zaniosłam prezenty dla Dominiki i Asi, robiąc im nie małą niespodziankę. Bardzo lubię widzieć taką spontaniczną radość i uśmiech, którą darzy mnie obdarowywana osoba. Razem z Karoliną miałyśmy w tym dużo frajdy i nawet nie przeszkadzał nam halny i deszcz. Szykuję dla Was małą niespodziankę i mam nadzieję, że się uda! A teraz przejdźmy już do tagu.

1. Jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?


2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
W tym roku spełniło się tak dużo moich małych marzeń, że każda rzecz pod choinką wywoła uśmiech na mojej twarzy. Wiadomo, że jak większość z nas chciałabym dostać np. nowy telefon czy kosmetyki, zobaczymy co znajdę pod choinką! ;)

3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy?
Chyba odpowiedź jest oczywista ;) "Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Jorku" to już kultowe świąteczne hity, które co roku goszczą na ekranach w wielu polskich domach. Pamiętam jak w dzieciństwie zawsze udawałam, że boli mnie brzuch byle by tylko oglądać Kevina ;) Ostatnio także spodobał mi się film "Opowieść wigilijna" , która chyba też jest jednym z bardziej znanych filmów świątecznych.

4. Jak wyglądają święta w Twoim domu?
Wigilię spędzamy zazwyczaj w domu, a w następne dni jeździmy z wizytą do rodziny ;)

5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach goździków wbitych w pomarańcze, ten zapach jest zarezerwowany właśnie na te święta!

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Barszcz z uszkami i oczywiście pierogi ;)

7. Odliczasz dni do świąt?
Nie za bardzo, w tym roku to właśnie z Wami odliczam czas do Świąt ;) 
UWAGA! Zostały już tylko 2 dni :*    

8.  Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Z wielką chęcią spędziłabym te dni w piżamie, ale niestety nie wypada. Także przez te 3 dni świąt, zawsze jest problem z ubiorem ;)

9. Ulubiony świąteczny napój? 
Herbata z cytryną - może mało świąteczny napój, ale na pewno zimowy!

10.Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka? 
Cała playlista którą możecie słuchać w tym świątecznym czasie na blogu! Nie mogę wybrać tylko jednej piosenki, ponieważ już od początku grudnia słucham kolędy, jak i polskie i zagraniczne piosenki ;) Muzycznie jest to moja ulubiona pora roku.

Mam nadzieję, że przygotowania świąteczne idą w Waszych domach pełną parą! Ja też muszę już wracać do świątecznych obowiązków, pozdrawiam, M. ;* 
 
 

3 komentarze:

  1. Świetny post, bardzo ciekawy. Dzięki wielkie za tego "renifera" :D I obawiam się niestety, iż to nie był halny hahaha. Piękna choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna choinka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*