sobota, 27 grudnia 2014

#61 RODZINNY CZAS

Święta, święta i po świętach - chyba każdy wypowiedział dzisiaj te słowa :) Bardzo lubię okres świąteczny bo zawsze spotykamy się całą rodziną (przynajmniej się staramy). W tym roku było na prawdę bardzo fajnie - śpiewaliśmy kolędy, opowiadaliśmy historie z dzieciństwa i cieszyliśmy się wspólnie spędzonym czasem. Prezenty w tym roku były bardzo udane i nie sądziłam, że byłam taka grzeczna ;)
Dzisiaj już czas odpocząć od siedzenia przy stole i jedzenia, dlatego wybrałam się z dziewczynami na długi i bardzo mroźny spacer. Co prawda śniegu jest bardzo mało, ale temperatura dała nam w kość - chyba zima w końcu zawitała do Świebodzina. Właśnie piję gorącą herbatę z największego kubka w domu, słuchając muzyki i przerabiając zdjęcia do kolejnego posta. Obok mnie już leży książka "50 twarzy Greya", którą zaczęłam czytać, także na dzisiaj to już koniec mojego pisania. Mówi się, że z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach, także oceńcie sami, pozdrawiam, M. ;*

PS. Dziękuję wszystkim za pozytywne przyjęcie filmiku i wiele życzeń świątecznych, mam nadzieję, że Wasze Święta również były udane ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;*