poniedziałek, 29 grudnia 2014

#62 ŚWIĄTECZNE PREZENTY

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać prezenty, które dostałam na święta. Tak jak w poprzednim poście wspomniałam nie sądziłam, że byłam aż taka grzeczna ;) Pamiętam jak w dzieciństwie pisałam listy do Świętego Mikołaja, zostawiałam w oknie i jak rano się budziłam to go już nie było.Rano w Wigilię już po 7 potrafiłam zbudzić rodziców razem z siostrą by otworzyć prezenty. Cóż, chyba każdy kiedyś wierzył w istnienie starszego pana w czerwonym płaszczu z wielkim workiem na plecach!
Dziękuję jeszcze raz za takie wspaniałe prezenty (wiem, że to czytacie ;*)! A jak Wam minęły Święta? Dostaliście to co sobie wymarzyliście? ;) Pozdrawiam, M. ;*


6 komentarzy:

  1. Aaaa torebka, na którą się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to TEN pies! haha

    OdpowiedzUsuń
  3. mam! mam tą torebkę i się z nią nie rozstaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra prezenty :) jak Radzka? czekam na recenzję, może też zrobię swoją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się jak tylko dogłębnie ją przestudiuje ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*