czwartek, 1 stycznia 2015

#63 PODSUMOWANIE ROKU

 Dużo uśmiechu, siły i wytrwałości w dążeniu do celu, sukcesów w pracy/szkole, tylko słonecznych dni, przyjaźni, miłości i wielu buziaków i aby ten rok Was uskrzydlił . 

Początek nowego roku to czas podsumowań. 2014 rok był dla mnie przełomowy i ekscytujący. Zdałam egzamin na prawo jazdy, dostałam stypendium, wygrałam sesję zdjęciową, poznałam wiele ciekawych osób no i powróciłam do prowadzenia bloga ;)
Zobaczyłam wiele ciekawych miejsc m.in.
- mój ukochany Kraków
- przepiękne plaże w Chorwacji
- Eindhoven
-Warszawę
Mam nadzieję, że w 2015 roku również będę miała wiele ciekawych przygód i nadal będę spełniać swoje marzenia! Na koniec specjalne pozdrowienia dla osób bawiących się ze mną na Sylwestra oraz dla 'Pawia' i jego dziewczyny! Pozdrawiam, M. ;*


2 komentarze:

  1. Dzięki! A Tobie życzę spełnienia dalszych marzeń kochana i duuużo zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*