piątek, 9 stycznia 2015

#66 WYWIADY Z BLOGERAMI - IKS PE

Witajcie! Mam nadzieję, że przeżyliście pierwsze dni w szkole po świętach :) Na szczęście jest już weekend i można trochę odpocząć. Oczywiście należy pamiętać, że w niedziele już po raz 23 zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy! W ty roku zbieramy na podtrzymanie wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz godnej opieki medycznej seniorów.

Po dość długiej przerwie wracam do serii 'WYWIADY Z BLOGERAMI' ;)


Dzisiaj przed Wami wywiad z Patrycją Smolik, którą możecie znać pod pseudonimem IKS PE. Patrycja ma 19 lat i mieszka na Śląsku, prowadzi bloga i kanał na YouTube o tematyce modowej, urodowej i lifestyle.  Na każdym kroku zaraża swoją pozytywną energią, motywuje młodych ludzi do działania i udowadnia, że dla chcącego nic trudnego! Na YouTube Patrycja zbliża się do 21 000 subskrypcji, na Instagramie obserwuje ją ok. 5600 osób, a na Facebook'u jej stronę lubi ponad 5500 osób ;).



Martyna : Od czego zaczęła się Twoja przygoda z blogiem i YouTubem? Długo o tym myslałaś przed rozpoczęciem czy była to raczej spontaniczna decyzja?
Patrycja : Założenie bloga było całkiem spontaniczne. Po prostu nie miałam wiele na głowie, nie maiłam nawet wielu znajomych, byłam nieśmiała, więc chciałam w jakiś sposób tego się wyzbyć i postanowiłam, że założę bloga, a filmiki na YouTube zaczęłam kręcić za namową moich obserwatorów.

M. : Zyskałaś grono wiernych widzów. Czy spodziewałaś się takiej liczby subskrypcji i obserwujących?
P. : Nigdy w życiu nie spodziewałam się, że tyle osób będzie chciało czytać mojego bloga czy oglądać filmiki na YT. To jest na prawdę motywujące i bardzo mnie to cieszy.

M. : Co o Twojej internetowej przygodzie myślą rodzice i znajomi? Czy odczuwasz swoją popularność w życiu codziennym?
P. : Moja rodzina jak i przyjaciele bardzo mnie w tym wspierają. Często mają dla mnie różne propozycje filmików jak i również pomagają mi przy nagrywaniu. Nie wiem czy można to nazwać popularnością. Czasami ludzie zaczepią mnie na ulicy i porozmawiamy chwilkę to bardzo miłe ;) 
   
 
M. : Skąd czerpiesz inspiracje do kolejnych filmików i postów?
P. : Inspiracje czerpię z życia codziennego oraz z tego co sama z chęcią oglądam lub czytam. Czasami pytam się moich widzów co chcieliby obejrzeć u mnie na kanale, ponieważ kanał tworzę nie tylko dla siebie, ale również i dla nich. 

M. : Jak zachęciłabyś młodych ludzi, którym brakuje motywacji do prowadzenia zdrowego trybu życia i uprawiania sportu?
P. : Już od dzisiaj każdy pracuje na swoją przyszłość, dlatego warto dokonywać dobrych wyborów żywieniowych i zacząć się ruszać. Mnie bardzo motywują osoby, które mimo swojego podeszłego wieku są aktywni fizycznie (np. biorą udział w maratonach, pływają, jeżdżą na rowerze), nie narzekają, że są starzy, tylko żyją pełnią życia i mogą sobie na to pozwolić ponieważ zza młodu dbali o swoją dietę jak i o aktywność fizyczną.  


M. : Co najbardziej podoba ci się w Twoim życiu? 
P. : W moim życiu najbardziej podoba mi się to, że staram się nie żałować niczego i korzystam z życia jak tylko mogę.  

M. : Jaki masz stosunek do współpracy blogerów/vlogerów z różnymi firmami?
P. : Nie mam nic przeciwko. 

M. : W tym roku kończysz technikum. Jakie masz plany na przyszłość (studia, praca, YouTube)?
P. : Myślę, że zrobię sobie tak zwaną gap year i spełnię swoje marzenie, którego na razie nie zdradzam ;)  


 Jeszcze raz dziękuję Patrycji za chęć odpowiedzenia na kilka pytań ;) Mam nadzieję, że podoba Wam się taki sposób urozmaicenia treści mojego bloga. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, M. ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;*