niedziela, 18 stycznia 2015

#69 PROPOZYCJE MAKIJAŻY STUDNIÓWKOWYCH

Czas studniówek właśnie się rozpoczął. Pomyślałam, że fajnie by było zrobić serię postów poświęconych temu tematowi. Dziewczyny szaleją na punkcie sukni/sukienki, butów, makijażu i fryzury. W dzisiejszym poście pokażę Wam 3 propozycje makijażu studniówkowego. Wiadomo, że każda z Nas chce wyglądać w tym dniu jak najlepiej, dlatego warto przećwiczyć sobie kilka makijaży, by w dniu studniówki nie zmieniać 100 razy koncepcji ;)


Pierwszy makijaż z mocnymi ustami będzie świetnym rozwiązaniem dla klasycznych czarnych sukienek. Oko podkreślone jest czarno-szarymi cieniami z elementami złota.


W następnej propozycji zaszalałyśmy z kolorem zielonym, który na pewno ożywi nie jedną kreację.


Klasyczne smoky-eyes pasuje do wszystkich sukienek, pięknie podkreśla oko. Do tego jasna lub mocna pomadka i stajemy się królowymi balu.


Dziękuję, że tak wiele z Was polubiło moją stronę na Facebook'u ( LINK ), stworzyłam ją głównie w celu rozreklamowania bloga. Jeżeli podoba Wam się to co tworzę, udostępnijcie ją na swoich profilach by było nas jak najwięcej ;* Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia, M.

6 komentarzy:

  1. świetne makijaże i świetna modelka! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne makijaże! a jaką Ty sukienkę planujesz na swoją studniówkę? i kto Ci będzie na niej towarzyszyć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka już wisi w szafie, jest granatowa do kolan :)

      Usuń
  3. Ekstra makijaże :), pierwszy mój ulubiony. PS pamiętam swój studniówkowy - miałam bordo na powiece, żeby pasowało do bordowej sukienki, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! mam nadzieję, że mój makijaż studniówkowy także mi się uda :)

      Usuń
  4. masz rękę do malowania - makijaże pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*