sobota, 31 stycznia 2015

#71 INGLOT FREEDOM SYSTEM

Przychodzę do Was po dłuższej przerwie z opisem paletki, którą dostałam na święta. Jest to paletka z serii Inglot Freedom System. Myślę, że jest to świetna alternatywa dla osób, które chcą skomponować swoją własną paletkę z cieniami, które na pewno będa używać. Czesto jest tak, że w dostępnych na rynku kosmetykach tego typu podoba nam się kilka  cieni, a reszta zostaje nie używana. Tutaj nie ma takiego problemu, kupujemy kasetkę, a później wybrane wkłady ( każdy kosztuje 13 zł ). Wszystkie cienie już przetestowałam i uważam, że był to trafny wybór. Kolory są dobrze napigmentowane i utrzymują się na powiece cały dzień. Polecam i pozdrawiam, M. ♥










3 komentarze:

  1. Matowe są bardzo ładne. Mam zamiar w końcu wybrać się do Inglota i wybrać swoje kolory. Zdecydowanie brakuje matów w mojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też osobiście wolę matowe cienie, ale błyszczące dodają blasku :)

      Usuń
  2. Cienie te są świetne i na dodatek jest bardzo duży wybór kolorów/odcieni. Tak jak mówisz każdy może skomponować swoją własną paletkę według potrzeb co jest wielką zaletą. :) Również polecam wszystkim te cienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*