poniedziałek, 9 lutego 2015

#72 GDZIE SĄ POSTY?!

Witajcie! Dzisiaj przychodzę z informacyjnym postem, gdyż dochodziły mnie słuchy, że zaniedbuję bloga. Jak wiecie jestem w klasie maturalnej, zdarzają się tygodnie gdy codziennie mamy jakiś sprawdzian czy kartkówkę. Materiału jest bardzo dużo, wszyscy nauczyciele starają się go wyrobić, a my biedni maturzyści próbujemy go ogarnąć. To już ostatnie miesiące w tej szkole, dlatego wolę poświęcić trochę czasu nauce i powtórkom. W ostatnim czasie wydarzyło się kilka rzeczy, które (znowu) zmieniły moje nastawienie do życia. Mam nadzieję, że niedługo wszystkie zagadki pozytywnie się rozwiążą.


Bloga nie opuszczam, staram się jak mogę, ale chciałabym, żeby te posty były przemyślane, fajnie zrobione, a nie zrobione na odczep się byle by tylko coś dodać. Nie obiecywałam Wam postów codziennie czy kilka razy w tygodniu, dlatego będę je dodawać w miarę możliwości. Dla tych którzy lubią czytać moje posty, myślę, że nie robi to różnicy ;) Przy okazji chciałabym podziękować 105 osobom, które polubiły moją stronę na fejsbuku i pozdrowić kilka osób m.in. Kornelię, Malwinę, Karolinę, Dominikę, Asię i Weronikę! ;* W sobotę mieliśmy studniówkę, było na prawdę fajnie, ale o tym zrobię post jak tylko dostanę zdjęcia od fotografa.

Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego postu ;*

2 komentarze:

  1. No i bardzo dobrze, uczyć się chemii a nie ! :D Dzięki za pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, pisz jak ci się podoba. :)
    Fajny post.

    Zapraszam do mnie. :*
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*