wtorek, 24 lutego 2015

#75 COOL KIDS CAN'T DIE!

Jak ten czas szybko leci, przecież dopiero zaczęłam ferie... a już czai się na mnie poniedziałkowa kartkówka z chemii i praca klasowa z polskiego. Cytat Demi na dziś to "Odwaga zmian" ... i znowu strzał w dziesiątkę. Matura, studia, praca, wakacje - w tym roku czekają mnie same nowości, które zarówno są ekscytujące jak i przerażające. Chyba czas dorosnąć i wziąć życie w swoje ręce.


Już jakiś czas temu zamówiłam ze sklepu ALOHA FROM DEER koszulę 'COOL KIDS CAN'T DIE', która zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Zwlekałam dość długo z jej zakupem, ale jak tylko pojawiła się akcja promocyjna od razu włożyłam ją do koszyka. Moim zdaniem jest to świetny zakup, koszula jest bardzo dobrze wykonana z grubej flaneli. Na prawdę gorąco polecam, bo produkt jest wart swojej ceny. Czatujcie na promocje, bo można wyhaczyć bardzo oryginalne rzeczy w atrakcyjnych cenach. Pozdrawiam! :*


3 komentarze:

  1. Kiedyś chciałam te koszule, ale jakoś się nie odważyłam. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula :) Chyba zamówię sobie ją

    OdpowiedzUsuń
  3. to fakt, warto czatować na promocje :)) świetne zdjęcia, świetna koszula! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*