czwartek, 26 lutego 2015

#76 HAUL ZAKUPOWY INNY NIŻ ZWYKLE

hej! dzisiaj przed Wami haul zakupowy z rzeczami do domu. Sklepy w Holandii pełne są stylowych białych, siwych i pastelowych przedmiotów, które bardzo mi się podobają. Jakbym mogła to wróciłabym z pełnym samochodem gadżetów do domu, no ale trzeba się trochę ograniczyć. Przed Wami szybki post z moimi nowościami, mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu! Pozdrawiam, M. :*

Poduszka - PRIMARK 5 euro
Kubek - PRIMARK 2 euro
Obrazek - HEMA 1 euro
Gumki do włosów - KRUIDVAT 1 euro
Patera - ACTION 1,6O euro
Wielkanocne jajka - ACTION 0,60 euro/sztuka
Słoiki do koktajlów - KRUIDVAT 1 euro/sztuka
Szklanki - HEMA 1 euro/sztuka
PS. Jestem też dostępna na Snapchat, nick : emkoszyk :D

3 komentarze:

  1. ekstra! wszystko mi się podoba, a najbardziej ceny, poduszka i słoiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega fajne rzeczy! słoiki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poszewka jest fantastyczna, po za tym posiadasz ciekawego bloga,podoba mi się i obserwuje :)
    jellybeanblack.blogspot.com

    zapraszam do mojego sklepu bizuteria/torebki: stylowakomoda.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*