niedziela, 22 marca 2015

#78 MOJE PREZENTY URODZINOWE!

Dzisiaj witam Was już jako 19-latka! Dziękuję wszystkim za życzenia te telefoniczne, smsowe, facebookowe i te złożone osobiście. Ten rok zleciał mi szybko, działo się bardzo dużo, zdobyłam nowe doświadczenia i spotkałam wiele osób, które zainspirowały mnie do działania. Te ostatnie naście w pewnym stopniu będzie decydującym rokiem w moim życiu : zdać pozytywnie maturę, wybrać kierunek studiów, zaaklimatyzować się w nowym środowisku. Przyjemność sprawiły mi prezenty, które dostałam od bliskich mi osób ( taaak, pomimo upływających lat nadal lubię dostawać prezenty!). Dostałam też Lotka, ale niestety nie było mi dane wygrać 17 milionów w dniu moich urodzin. Może kiedyś mi się uda :D


Jeżeli śledzicie mojego bloga to udostępniajcie posty lub stronę na facebooku żeby było nas coraz więcej, pozdrawiam, M. :*

1 komentarz:

  1. Zazdroszcze płyty. Margaret jest świetna, oryginalna i utalentowana.
    spóźnione 100 lat ! :) ostatnie naście, korzystaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*