czwartek, 2 kwietnia 2015

#79 NAJLEPSZE PRODUKTY W MARCU

Hej! ale ta pogoda jest dziwna, jak wstałam padał śnieg, a teraz świeci piękne słońce. Jest nadzieja na piękne (słoneczne\śnieżne) święta. Dzisiaj zaprezentuje Wam moich ulubieńców miesiąca czyli produkty, które 'ułatwiły' mi życie w marcu. Ten miesiąc zleciał mi bardzo szybko, był przepełniony wieloma sprawdzianami i wydarzeniami, które zajęły mi trochę czasu. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do czytania :*


1. BABY LIPS - PINK ME UP

Na początku marca kolejna pomadka dołączyła do mojej małej rodzinki Baby Lips (to już 5!), ale nie żałuję. Uwielbiam te pomadki, nawilżają usta i niektóre dają lekki kolor na ustach. Seria biała zawiera w sobie mentol, którego zapach daje fajne orzeźwienie zarówno w upalne, jak i chłodniejsze dni. Świetnie nadaje się na popękane usta, ponieważ  nawilża je i wygładza.


2. CIEŃ DO POWIEK BASIC - 02

Znacie to jak wstajecie za późno i musicie się szybko wyszykować? Mi się to zdarza dosyć często w szkolne dni, dlatego ten cień zazwyczaj mnie ratuje. Wystarczy palec, pociągnięcie po powiece i szybki rozświetlający makijaż oka gotowy. Jest słabo napigmentowany, ale w tym przypadku to chyba jego plus.


3. MAYBELLINE COLOSSAL VOLUM EXPRESS - SMOKY EYES
Jedna z lepszych mascar, jakie kiedykolwiek używałam. Świetnie rozdziela i pogrubia rzęsy dając przy tym intensywny czarny kolor. Ma dużą szczoteczkę, ale łatwo się do niej przyzwyczaić. Szybko wysycha i utrzymuje się do wieczora bez osypywania. Na plus jest również to, że łatwo go zmyć każdym płynem micelarnym :)


4. NASZYJNIK Z PRIMARKA

Naszyjnik dorwałam na przecenie w Primarku w Eindhoven za całe 50 centów czyli ok. 2 zł. Jest lekko pozłacany i bardzo delikatny, pasuje do wielu klasycznych bluzek. Byłam przygotowana, że rozpadnie się po kilku użyciach, ale na prawdę nadal wygląda dobrze. 


5. KOKTAJLE OWOCOWE

Koktajle i musy owocowe skradły moje serce i myślę, że tak szybko nie odpuszczą ( bo przecież dopiero zaczyna się okres świeżych owoców). Obojętnie w jakiej konfiguracji jabłko + pomarańcz, pomarańcz + kiwi, maliny + borówki wszystkie smakują bosko. Świetnie zastępują jakąś słodką czy słoną przekąskę! 


6. HERBATA LIPTON - OWOCE LEŚNE

Zawsze pijąc tą herbatę przypominają mi się beztroskie wakacje, świeże owoce i słońce. Co do herbat staram się pić 2 dziennie, zazwyczaj jedna jest owocowa, a druga zielona. Ostatnio pokochałam białą herbatę z dodatkiem truskawki i liczi, niestety nie mogę Wam jej pokazać, bo się skończyła ;(


1 komentarz:

  1. Herbata, tusz, pomadka najlepsze ! :) fajnie tu u Ciebie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*