piątek, 22 maja 2015

#84 TAŃSZE ZNACZY GORSZE?

Jeśli zrobilibyśmy ankietę wśród ludzi, pytając jakie marki butów sportowych znają, padłyby odpowiedzi NIKE, ADIDAS, PUMA czy REEBOK. Jak wiadomo są to renomowane zagraniczne marki, których produkty są znane na całym świecie. Moim zdaniem warto wspierać polski rynek, nie tracąc przy tym na jakości butów czy odzieży. Marka sportowa 4F współpracuje z wieloma sportowcami, którzy pomagają tworzyć produkty idealne do danych dyscyplin sportowych, posiadające dobry design, wytrzymałość i wygodę. Zaletą tej marki są także ceny, gdyż najdroższe buty w sklepie internetowym marki 4F kosztują mniej niż 200 zł ( co w podanych wyżej markach raczej się nie zdarza) :) Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moje nowe cudeńka. Po zrobieniu postu o modnych butach, sama zainteresowałam się tym modelem. Nie kupiłam ich z myślą o bieganiu, ale o codziennej wygodzie. Te kolory podbiły moje serce, na plus jest także wygoda (nie czujesz, że masz buty na nogach!). Bardzo małym minusikiem jest fakt, że po kilku noszeniach obtarły mi pięty, ale wszystko jest już ok. Myślę, że warto zwrócić uwagę na markę 4F, tym bardziej, że zaufało jej wielu olimpijczyków i sportowców. 













Zapraszam na portale społecznościowe na których jestem aktywna:
INSTAGRAM : mkoszyk
SNAPCHAT : emkoszyk
FACEBOOK : LIKE?

PS. 4 dni temu zaczęłam najdłuższe wakacje. Mam nadzieję, że teraz coraz częściej będziecie czytać nowe posty. Jeżeli macie jakieś porady, prośby, zażalenia, krytykę ( ale taką konstruktywną) to zapraszam do komentowania tego posta ;) Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Super post! :D haha coś mi się z dzisiaj przypomniało:

    - Ja mam najki!
    - Też mam najki!
    - Ja też mam majtki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*