niedziela, 24 maja 2015

#85 LETNIE INSPIRACJE : AKCESORIA

Lato i wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Temperatura coraz wyższa, słońce mocno grzeje i w końcu chce się żyć! Dzisiejszy post będzie poświęcony 4 letnim hitom, które zrobią furorę zarówno w mieście jak i na plaży, w górach czy nad jeziorem. Wiele z Nas stara się podążać za coraz to nowymi modami, ale trzeba pamiętać, że niektóre rzeczy mogą nam po prostu nie pasować. No to zaczynajmy, dzisiaj pod lupę wzięłam akcesoria :)

1. ZŁOTE I SREBRNE TATUAŻE
Według mnie najbardziej przebijający trend, który ostatnio wszedł nawet na czerwony dywan. Tatuaż świetnie zastępuje biżuterię, mieni się w słońcu i daje niesamowity efekt. I najważniejsze możemy codziennie mieć inny! Możemy zdecydować także czy tatuaż będzie bransoletką, naszyjnikiem, pierścionkiem czy ozdobą pleców. Ja już swój komplet mam, kupiłam go w internetowym sklepie SAJBAZAR za 8 zł.






2. KORONKOWE STANIKI
Delikatne, koronkowe staniki wystające spod bluzek to także niekwestionowany hit sezonu. Dodają subtelności i kobiecości, nie będąc wulgarne. W Polsce popularnym sklepem sprzedającym podobną bieliznę jest GOD SAVE QUEENS.






3. OKRĄGŁE OKULARY Z KOLOROWYMI SZKŁAMI
W lato bardzo ważną sprawą jest ochrona oczu przed promieniami UV. Najbardziej znane trendsetterki uzbroiły się w tym roku w okrągłe okulary, trochę w stylu hippie. W klasycznych Ray Banach także pojawiają się kolorowe szkła, także szukajcie swoich wymarzonych okularów.






4. WIANKI I KWIATY WE WŁOSACH
Chyba każda dziewczynka w dzieciństwie wiła wianki ze stokrotek. Teraz kwiaty weszły na nowo królują w modzie i pojawiają się nie tylko na printach koszulek czy sukienek, ale także we włosach. Wianki dodają lekkości stylizacji i na pewno pasują każdej z Nas!





Mam nadzieję, że post się spodobał! Pozdrawiam, M. ;*

1 komentarz:

  1. Staniki są na prawdę świetne i rzeczywiście dodają kobiecości.

    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*