czwartek, 18 czerwca 2015

#90 KAVIAR GAUCHE FOR CATRICE

Hej! Dzisiaj chciałabym przedstawić nową kolekcję CATRICE, która zachwyciła mnie swoim wyglądem i kolorami. Kolekcja Kaviar Gauche for Catrice była stworzona w szczególności dla panien młodych, które w trakcie najważniejszego dnia w swoim życiu powinny wyglądać delikatnie, a zarazem olśniewająco. W skład kolekcji wchodzą: paletka do oczu i cery o nazwie Once upon a Time, rozświetlające perełki Sweet Secret, błyszczyki w dwóch odcieniach oraz lakiery do paznokci w czterech odcieniach. Kosmetyki są utrzymane w pastelowej tonacji, dzięki czemu łatwo zrobić rozświetlający i romantyczny makijaż w dniu ślubu. Mnie najbardziej zachwyciły piękne opakowania, które z daleka już przyciągnęły mój wzrok.
Kolekcja chyba nie jest jeszcze dostępna w Polsce, ale na prawdę warto na nią poczekać. Wejdźcie też na stronę CATRICE ( LINK ) i poczytajcie jak pięknie pisze o tej kolekcji producent. Zostawiam dla Was także filmik, który promuje nową kolekcję Kaviar Gauche for Catrice ;)

Z ostatniej chwili: właśnie się dowiedziałam, że ta kolekcja w Polsce będzie dostępna w lipcu i sierpniu!










Według mnie kolekcja jest prześliczna. Uwielbiam makijaże rozświetlające, wykonane właśnie takimi odcieniami. Kolory są idealnie dopasowane do klasycznych ślubnych makijaży! I do tego te opakowania. CUDO!!

Pozdrawiam Was serdecznie i do kolejnego postu! :* 

3 komentarze:

  1. jak tam wyniki maturki? ;) zdane? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zdane, wyniki też dobre :) teraz trzeba dostać się na studia!

      Usuń
  2. a jak z matmy? ja niestety tylko55%.. i studia jakie? Zielona czy gdzies dalej? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*